Volgers

zaterdag 24 september 2011

Mijn fototoestel is zoek.....

Ik maakte gisteren en vandaag een prachtige roos 5011 jurk en gaf hem lange mouwen en daaroverheen kleine pofmouwtjes in een andere stof. Het lintje ging naar de rug om daar vervolgens gestrikt te worden, in de zijkant maakte ik daarvoor een knoopgat en aan de andere zijde een klein riemlusje. Tevens een bijpassende legging gemaakt.. ik kan het jullie helaas niet laten zien, ik zoek nog even door naar het fototoestel!

Ook ben ik bezig met nieuwe kleding voor een klein babypopje wat ik vandaag kreeg van de buurvrouw. Ze had een viezig lila pakje aan, dus ik ben al aan het los tornen om van dit patroon een niet pakje te maken. Een kadootje voor isabel voor 5-12 zoals wij dan noemen ;-)
Helaas kan ik geen voor/na foto plaatsen want hij ligt al half uit elkaar, ik streef na een NA foto, dus zoek nog even verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen