Volgers

dinsdag 13 september 2011

Stoelhoezen, verplicht karwei..






Vorig jaar hebben we een nieuwe eetset gekocht met 6 hele mooie stoelen met wieltjes. Maar met 1 kind met vette vingers tijdens het eten zag ik het al voor me, een vieze stoelbekleding.



Ik ging naar de lapjesmarkt en scoorde jeans in dezelfde kleurstelling als de bekleding van de hoes. Plakte een paar oude kranten aan elkaar en maakte zelf een patroon. De hoes zat zo in elkaar en ik beleef er dagelijks veel plezier van. Maar nu ons kleintje ook op een stoel wil zitten moet het er echt van komen, een tweede stoelhoes... Maar ik maak veel liever rokjes, jurkjes, truitjes enzo dan een degelijke functionele stoelhoes. Maar nu moest het van mijzelf pas daarna mag ik weer starten met leuke kleertjes. Dus vanavond even pezen.



Ik bedacht me dat het makkelijk was te rijgen met de stof binnenstebuiten tegen de stoel aan te spelden. En dat deed ik.




Morgen naai ik hem, en lock ik hem af en dan kan ik eindelijk beginnen met mijn 'Antonia" en 'Odilia' van het afstreeplijstje!





1 opmerking:

  1. Dat is een heel karwei! Maar het resultaat zal er wel naar zijn...

    BeantwoordenVerwijderen