Volgers

woensdag 12 oktober 2011

26 volgers??? Tijd voor een give away!



Ik weet niet wat ik zie? Heb ik al 26 volgers, zomaar opeens pats boem, 26 mensen die het leuk vinden wat ik schrijf en maak en het de moeite vinden om dit in hun leeslijst te zien.


Geweldig, ik bloos er een beetje van. Tja, ik had gezegd bij 25 doe ik ook een give away, had er toen maarliefst 4 op de teller staan. Ik ga deze week eens even kijken wat er geschikt is voor een give away en dan kom ik hier op terug.
Wordt vervolgd en hou mijn blog goed in de gaten.




Vanmiddag nog even een vlaggenslinger gemaakt voor een zoontje van goede vrienden van ons. Zijn naam is Jack. Eerder gaf ik haar deze maar toen wisten we niet dat deze zoon Jack zou heten en zich wat te vroeg zou aandienen. Maar hij is er, dus hang de vlaggen maar uit!

Hoera voor Jack!






3 opmerkingen:

  1. Mooie slinger!
    26 volgers al, dat gaat snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof tof tof, die 26 volgers. Nu lig ik hartstikke achter.... ;-)

    Ik ga zo beginnen aan de Las Vegas appeltaart, dus je hoort waarschijnlijk morgen hoe die geworden is.

    Ik ben heel benieuwd naar je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :o) mijn meid is vandaag 7 geworden mar die had niet zo een mooie slinger maar soit :o) daarom was het feest niet minder hihi!

    Proficiat met de 26 volgers! leuk hé als je weet dat er volk meeleest!

    BeantwoordenVerwijderen