Volgers

woensdag 26 oktober 2011

En de winnaar is.......



















Jaja, ik hou jullie wel in spanning zo...







Via random kwam ik op nr 10 en dat is......














































































































Trommel trommel trommel......













































































































































































































































































































Tante Tonnie!!!!!!!!!!!!!!!!!














Van harte gefeliciteerd!











Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! Geweldig leuke reacties en ook leuke nieuwe inspirerende volgers erbij gekregen. Graag allemaal tot de volgende give away bij 100 volgers!


Tante Tonnie, wil je je e-mailadres hier vermelden dan zal ik contact met je opnemen en stuur ik je binnenkort een prachtige slinger met de naam FEE.


Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar het ultieme lasagne recept wat pure smaken heeft en verse ingredienten en dus niet uit een pakje komt...

Heb jij voor het ons het nieuwe gewilde familierecept.. dan zit daar ook een geurend presentje aan. Geef je recept hier door en wie weet, wordt jullie familierecept ook die van ons!

10 opmerkingen:

  1. proficiat voor "tante Tonnie"!!! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tante Tonnie heeft geluk! En jij hield het spannend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de mooie slinger! Ik zoek ons favoriete lasagne-recept en stuur het jou nog door. Groetjes, Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spanning... ;-) Proficiat aan tante Tonnie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht ik het halverwege het scrollen zou begeven, zo een spanning! Leuk gedaan! Tante Tonnie, van harte! Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi dat heb je leuk gedaan, je hield de spanning er goed in ;)

    Enne, nee dat lasagne recept heb ik ook (nog) niet, dus ik wacht het af bij jou ;)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW!!!
    Ik heb mag de give away ontvangen!!
    Wat leuk!
    Ik krijg altijd wat later de nieuwe berichten op de blogs te zien dus vandaag dat ik het nu pas zie!! Ben er helemaal heppie mee!!
    Ik heb je een mail gestuurd met mijn gegevens!!
    BEDANKT!!

    BeantwoordenVerwijderen