Volgers

zaterdag 1 oktober 2011

Gat in de broek..



Mijn zoon kwam thuis met dit...

een gat in zijn mooie Cars broek!


Bij toevalig kwam diezelfde dag een blog voorbij van http://www.makeit-loveit.com/ en ik werd

geinspireerd om de broek zeker niet af te knippen

tot een korte of om hem in de container te gooien!



Even in elkaar gezet en klaar!!! Nu bij de eerst volgende jeans was gaat hij mee de machine is zodat hij er nog mooier van wordt en dan van C-eetje hem aan! Tutorial vind je ook op haar site!








7 opmerkingen:

  1. Gezellige dingen staan er op je blog! leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had m ook gezien, errug leuk en stoer voor een jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede oplossing! Ik heb in mijn webwinkel ook nog wat spijkerbroeken staan die niet goed lopen, maar als ik ze op deze manier oppimp, zien ze er gelijk veel leuker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke oplossing! Ik heb ook wel eens een soort "patchwork" van allerlei lapjes gezien, maar dit is nog leuker!

    Oh en dank je voor het complimentje op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Manon dit is ook een super idée zo...
    Heb nog wel meer broeken met gaten hahahaha..
    Nu nog maar even wat verzinnen op de gatenbroek van mijn dochter,de griezelbroek van zoonlief valt iig in de smaak hahaha..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen