Volgers

woensdag 12 oktober 2011

Give away!!!!




Ik ben eruit. Mamamodus gaf mij zojuist een ingeving door een berichtje achter te laten dat haar jarige dochter nog nooit zo'n mooie slinger heeft gehad!





Ik ga een slinger maken voor de winnaar van de Give Away!



Wat moet je doen?




1. Plaats de foto van dit bericht op je blog.

2. Plaats je reactie hieronder met daarbij de naam die op de slinger moet komen te staan (maximaal 6 letters) en of het een een jongen of meisje betreft.
3. Een volger worden.



Op woensdagavond 26 oktober trek ik at random een winnaar!




Succes allemaal!

23 opmerkingen:

  1. yeah!!! ik wil er wel eentje met PAYAL op dan :oD ... dan kan ik daar volgend jaar dik mee uitpakken :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk willen wij een kansje wagen voor deze super leuke give-away. Als we winnen, graag een meisjesslinger met de naam YANE.
    Ik maak wat reclame op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag willen wij ons kans wagen met deze leuke give away.
    Volgen doen we al, linkje is geplaatst :)
    Als we winnen, graag een naamloze slinger, dan kan ik hem bij een feestje gebruiken in de eetzaal.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag een meisjesslinger met "Hoera" erop. Dan kan ik hem voor beide meisjes gebruiken anders vindt ik het zo zielig voor degene die geen naamslinger heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    De Las Vegas appeltaart is gebakken en gelukt en je give-away staat ook op mijn blog.
    Mocht ik de slinger winnen, dan hoef ik er ook geen letters op. Dan is hij multi-inzetbaar.
    Leuke give-away!
    Nu moet ik nog iets origineels bedenken....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super, volgen doen we je al, we gaan dadelijk een linkske plaatsen! mijn metekindje heet "Fien" dus da zou een super kadooke zijn om op haar "zoldertje" te hangen ;) merciekes & veel succes met je weggevertje!!! vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaw, over een maand is onze zoon ROBIN 6 jaar, dus zou die slinger hier wel beeldig staan; of hangen ... :-)
    Ik zet ook een link op mijn lekkerbekkenblogje ;-) én zal je blog ook volgen, lijkt me wel leuk!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ik wil ook wel zo'n mooie slinger met de naam EVA, een meisje
    Ik plaats de foto op mijn blog & volg je nu ook. Leuke blog heb je
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    Ik zou ook graag meedoen, maar weet nog niet hoe ik je foto op mijn blog kan plaatsen. Kan je me dat even uitleggen???

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke give away! Ik doe ook graag mee.
    Voor een meisje, FEE
    Ben meteen volger worden. Je maakt leuke dingen!
    Ik ga op mijn blog ook een foto plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen-Sweet Zjaantje en ik doen graag mee. Ga gelijk de foto plaatsen.Bedankt voor de uitnodiging en een mooie week nog toegewenst met hart&ziel door Sil.
    Zjanne mag er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke give away, ik heb geen kinderen die ik hiermee blij kan maken. Ik doe dus niet mee en laat de kans aan de anderen om dit te winnen. Heel veel succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi! Leuk dat je mee doet aan mijn Give Away en ik wil graag ook een kansje wagen bij jou! Bedankt voor de tip! Mijn dochter iris wordt in november 10, dus een slinger zou zeer welkom zijn! Ik ga je volgen! (leuke blog trouwens! zo kom je nog eens ergens..) Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee voor een slinger voor ons meisje Anaïs. Linkje komt op m'n blogje.
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je net ontdekt en ben meteen een volgertje geworden. Ik plaats de foto op mijn blog bij de give-away's.

    Als ik win dan is de slinger voor onze oudste dochter, Karo, die 7 wordt in december!

    Liefs,

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak je leuke dingen! Ik ga je volgen en doe graag mee met je give away! Heel goed idee om er HOERA op te zetten! Dan kan ik 'm ook voor mijn beide meisjes gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke give-away, en ik zou dolgraag zo'n mooie slinger winnen voor mijn zoontje. Zijn naam is Tjerre en hij wordt in december 5 jaar. Ik ben net volger geworden en ga nu je foto van de give away op mijn blog zetten.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk, ik heb een foto en link op mijn blog gezet, ben je gaan volgen en moest ik winnen zou het zijn voor mijn zoontje Omar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owh wat een vrolijke GiveAway...wij doen graag mee :)..

    Mochten we winnen, gaarne een naamloze slinger, anders is het zo sneu voor het ene meisje..

    Ik ga je volgen :)..gezellig! en een linkje plaats ik ook..

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke give away; ik wil wel een kansje wagen voor een meidenslinger met -hoera- erop, dan zijn allebei mijn dochters blij ;-)

    Ik ga je volgen. Neem je ook een kijkje bij mij?
    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!
    Leuke slinger voor mijn zoontje Luuc.
    Ik ga je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jaaa, natuurlijk doe ik mee hoor. Ben alleen niet zoveel online geweest de afgelopen week, vandaar nu pas mijn reactie ;)
    De naam die ik zou kiezen weet je vast wel :)

    Enne, wat heb je al veel volgers gekregen in zo'n korte tijd. Dat doe ik je niet na ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke give away,
    ik doe ook graag mee :)
    ik zou de naam : dieter willen
    want ben binnen twee weken twee jaar samen met hem zou een leuke verrassing zijn.
    groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen