Volgers

zondag 23 oktober 2011

Sweatvest Knippie 4, 2010 is af!!!


O ik ben zo trots, vanavond de laatste hand gelegd aan het sweatvest voor mijn kleine vriendje.
Ik had bij toeval nog een rood geruit biaisbandje liggen voor de afwerking van de cappuchon. Staat super al zeg ik het zelf. De boord en de mouwboorden viellen reuze mee.
Geslaagd project, ben er blij mee. Ik zou het patroon ook wel in maat L willen als het al bestond..? Ben benieuwd wat hij er morgen van zal vinden...
Weltrusten allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Woooow, héél mooi!

    Anja
    http://sterretje-sam.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gemaakt zeg!! Ben officieel jaloers.....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die ziet er mooi uit! Zal vast met veel plezier gedragen worden.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vest!
    En inderdaad ik moet je gelijk geven, dat rood witte biaislint maakt het helemaal af! Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supervest. Dat bandje maakt het wel helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Manon-dan is er iets mis gegaan-is het mogelijk het nogmaals te schrijven?
    Sorry voor het ongemak-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen