Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Sweatvest Knippie 4, 2010

Hoewel ik de vesten hier op de foto hierboven meer op een ouderwetse plaid uit de auto doet lijken, besloot ik dit vest te maken van een nieuw ikea fleece kleed (3,00). Ik had nog een strook sterren stof liggen en besloot hiermee de capuchon te voeren, veel mooier dan tegen de locknaden aan te kijken.



Vandaag was ik vrij, de kids speelden lekker en ik kon lekker door. De boord aan de onderzijde en de mouwboorden moeten nog. Tot slot zal ik nog een bandje stikken over de aansluiting van de capuchon naar het vest. De rits kostte me wat moeite maar het ging steeds beter. De deelnaden van het voorpand hebben zakjes, was even goed kijken maar het is goed gelukt.

De maat is 134. Nog wel te ruim, maar een lekker ruim warm fleecevest voor 'savonds bij de TV dat is toch heerlijk. Ik was bang dat 128 een 'te pas aan' vest zou worden, dus liever energie in een vest waar nog kan worden ingegroeid.

Ik hoop dat Collin er blij mee is, want nu was het toch echt zijn beurt voor een nieuw kledingstuk. Hierna ga ik aan de slag voor een odillia of een sweattrui voor isabel, of eerst nog wat shirtjes pimpen.

Denken jullie nog aan mijn give away? Graag hier je reactie achterlaten, je give away loopt tot 26 oktober. Zeg het voort, zeg het voort!

Prettige avond allemaal, heerlijk expeditie Robinson kijken!

4 opmerkingen:

  1. nou als ik hem was zou ik er blij mee zijn. wat gaaf is het geworden. Goed gevoel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heerlijk vest zeg!! Goed idee om een ikea-fleece te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vest! Heel leuk gecombineerd met dat sterretjes-stofje!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vest! Super met die sterretjes in de cappuchon!

    BeantwoordenVerwijderen