Volgers

zaterdag 19 november 2011

**FILMPJE** ABC 118 .. hij is af!

Wat een drukke weken, 's avonds van alles te doen en te regelen. Achter de naaimachine, het komt er maar niet van.

De kraag had ik enkel aangezet en mij daar gigantisch in vergist. Eerlijk gezegd, had ook een overgetekend patroon gekregen en ik kon het ook niet terug kijken hoe het nu precies in elkaar stak. Dus ik ging de mist in. Gisterenavond monnikenwerk uitgevoerd en alles met veel beleid los gemaakt. Eigenlijk ging het wel lekker dus opeens was hij af en bedacht ik me er nog snel een legging bij te maken. Die moet alleen nog even worden omgezoomd met de tweelingnaald en de dame heeft er een mooi setje bij.

Ik had ook wat problemen met het knoopsgat in de achterkant, hoewel mijn machine alles automatisch doet, at hij steeds de stof op. Had ik er vlieseline tussen moeten strijken? Hoe doen jullie dit. Al met al hier het resultaat! Fijn weekend allemaal!



video

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje-blij en trots. En daar doe je het voor. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige jurk en wat een schatje is ze toch!
    Echt heel leuk gedaan met het filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Manon,
    Ooooooo wat een schatje, en dan bedoel ik dat lieve kleine meisje in dat jurkje hoor. Maar het jurkje is ook een schatje.
    Het is al een hele tijd geleden dat ik nog jurkjes maakte zelf, mijn meiden zijn inmiddels 27 en 21 jaar, maar ik heb, toen ze klein waren ontzettend veel zelf gemaakt. Heerlijk vond ik dat toen.
    Ik volg je terug hoor....
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je volger geworden bent van mijn blog (especialandmore.blogspot.com). Ik wil jou ook graag gaan volgen.
    Dat uithalen enzo....is heel herkenbaar. Ik naai veel maar zo af en toe gaat het weer lekker mis en dan zit je heel veel tijd te verdoen met uithalen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat lief dat meiske met zo'n mooi jurkje aan!!

    Dank je voor je superlieve berichtje op mijn blog, dat doet me echt wat!

    BeantwoordenVerwijderen