Volgers

zaterdag 5 november 2011

Een bontje voor mevrouw..




Ik zie ze in elke winkel hangen. De prijskaartjes verschillen van € 15,00 tot € 50,00. En dan waren die goedkope ook nog eens suf. Ik haalde een fake fur op de markt, een halve meter voor 5 euro. Ik gebruikt niet eens de helft van de lap.. Maar het bontje voor mevrouw is af en heeft aan de binnenkant hetzelfde stofje als haar Tulliprok. Lekker hip zo!



Zou er uit dat reststuk zo'n ding voor mij uit te halen zijn? Ik ga het eens proberen!


Patroon is uiteraard de Zsa Zsa Gilet. Patroon te vinden bij Mme Zsa Zsa en dan nog Tante Hilde die het zo goed uitlegt. Klein keergat aan de onderzijde, even blind dichtmaken met de hand.


Volgende project wordt een ABC setje, ik meen de 118. Goodnight!

6 opmerkingen:

  1. Heel geslaagd! Ik hou van die vestjes. Ik kreeg er ook 2 uit een half metertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf bont vestje-love it. Vroeger kocht ik ze altijd-dochterlief van 13 heeft nu een antipathie van......vestjes. Mooie zondag toegewenst-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hip vestje! Echt super leuk gemaakt met die bloemen van binnen! Zo is weer helemaal Het Grietje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die van jou is ook leuk geworden!
    leuk voor weinig geld ;-)
    gr.janneke

    BeantwoordenVerwijderen