Volgers

zaterdag 26 november 2011

Gewonnen cadeautjes, oei wat een feestje is dat toch!

Afgelopen week won ik maar liefst 2 give aways en ze zijn nu allebei binnen en ik wil deze pracht graag met jullie delen en nogmaals beide lieve dames nog even bedanken en in het zonnetje zetten.


Van de dames van Fou-does ontving ik een prachtig gevarieerd pakket met ruwe vilt, viltlapjes, stof, lintjes en vooral flockfolie wat ik al zo lang zo graag wilde uittesten. Alles zat verpakt in een prachtig tasje, compleet gevoerd zelfs! Dames nogmaals hartelijk dank!


Bij Creamijn won ik een cadeautje naar keuze uit haar webwinkel Creamijn ! Ze verkoopt ontzettend leuke haarknipjes, schuifjes, tasjes, haarbandjes enz. En de prijs, die is hartstikke leuk, zeker de moeite waard om eens even te neuzen. En erg leuk is, dat Jenny gewoon supersnel is. Met 2 dagen was het al gemaakt en lag het op de mat.



Heel anders dan mijn bestelling pietenbroches die ik vorige maand bij Dotties Design bestelde, en maar geannuleerd had omdat het nog niet binnen was na 4 weken.. daar wordt ik toch zo chagerijnig van... Maar goed, hier al het moois van Jenny, met een superschattig kaartje erbij met nog een gehaakt hartje. Jenny nogmaals dank, Isabel is er ook dolblij mee!

Liefs en fijn weekend iedereen! xxx MaManon









6 opmerkingen:

  1. Mamanon-lees net bij jou over je teleurstelling bij Dotties Design-hier zit er nog één. Had een grote bestelling gedaan en nog gevraagd wat de levertijd zou zijn. Na een maand nog Nix Nakkes Nada. Zou het dan te goed gaan met de zaken?! Ook hier gecanseld-jou weekend kan niet meer stuk met je leuk gewonnen prijzen-geniet ervan. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel toegewenst door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, heb jij veel geluk!!! zeer mooie give aways...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sil, jij bent dus al inclusief mezelf de 3e persoon met teleurstellende berichten waarvan ik dit hoor! Ik kreeg het volgende bericht; Nadat er was beloofd iets te verzenden en wat 5 dagen later nog niet binnen was...

    Goedemorgen,

    Dan ben ik bang dat er wederom iets verkeerd is gegaan met PostNL. Waarvoor onze excuses.
    U telt nu onze winkelsluiting van 2 weken mee in de levertijd, wij hebben in die periode op de Kreadoe gestaan en moesten de complete site weer updaten en dus hebben wij geen orders kunnen verwerken.

    Wij krijgen gemiddeld 50 orders per week, zijn dus geen kleine webwinkel, maar elke flatback, button etc wordt pas gedrukt op moment van bestellen en dit kost tijd.
    Dan maakt de grootte van een order niet uit.

    Wij vinden dit ook erg vervelend, maar ik zal de order annuleren op uw verzoek en binnen 2 weken het bedrag terugstorten.
    Met vriendelijke groet,
    Margot Zwiers
    Dotties Design:



    Poehéé, nou zeg, 50 bestellingen per week dat zijn er 10 per dag! Hoe zou wehkamp dat doen zeg met 10.000-den bestellingen per dag.
    Ik ben er in iedergeval klaar mee, met dotties!

    Zo, ik ben weer opgelucht, haha!
    Fijn weekend, groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Manon! Wat een pret, zoveel kadootjes door de brievenbus! Geniet ervan! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te horen dat je er blij mee bent!
    Vind ze zelf ook superlief.
    En ja dat dottie verhaal, vandaag nogmaals gemaild en je raad het al:
    Wel verstuurd 23 nov maar niks gekregen ik snap er helemaal niks meer van, moet mailen als ik morgen niks binnen krijg....dan gaat het donderdag "weer" op de post.....
    Weet niet wat er aan de hand is......?

    Maar geniet maar lekker van je kleine meid met je elastiekjes van Kitty

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen