Volgers

zaterdag 5 november 2011

Over winnen, draadjesvlees en lavendel..





Wat een drukke week, ik kom nergens aan toe, en al helemaal niet aan bloggen en naaien. Op het ene moment naai ik in een avondje bij de tv een superslinger in elkaar, nu kom ik er maar niet verder mee.


Maar tante Tonnie, volgende week zal hij toch echt bij je op de mat vallen. Na vanochtend weet ik ook hoe leuk het is een give away te mogen ontvangen want de give away van Besjes werd vanochtend door de postbode afgeleverd!

Wat een superleuk pakketje!!! Nogmaals hartelijk dank. Er zit van alles in, een doosje, mooie gestempelde labeltjes, koordjes, stickers, zakjes, oei oei wat een feestje is dit. En zo mooi!!! Ik ga dit zeker vaak gebruiken, heel heel mooi allemaal! Regelmatig geef ik zelfgemaakte kadootjes weg en zo'n mooi labeltje eraan, wat zal dat fantastisch zijn!


Daarnaast maakte ik deze week draadjesvlees volgens het recept van Marjolein, heerlijk vind ik dat, samen met uiteraard stoofpeertjes, rodekool met wat suiker, kaneel en een appeltje er doorheen. Smullen smullen dus! Aan het draadjesvlees voegde ik nog een stukje ontbijtkoek toe, mjammie. En uiteraard alles in de snelkookpan!



En tot slot nog een foto van mijn lavendel opbrengst dit jaar in de tuin. Het ligt al enkele weken te drogen in de schuur en binnenkort maak ik er lavendelgeurzakjes van!






Fijn weekend allemaal!














3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away heb je dar gewonnen! Proficiat ermee!
    Hmmm... draadjes vlees! Hier noemen wij het stoofvlees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke give-away die je hebt gewonnen zeg!

    In belgië heet dat draadjesvlees idd stoofvlees ... maar ik maak regelmatig draadjeskip thuis :oD ik moet het recept één van de komende dagen eens delen denk ik ... is superlekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -- ik lust geen kip --

    Nee ook niet in knakworsten, ook niet op brood, ook niet in een gefrituurd hapje en ook geen mc chicken.. het zit tussen mijn oren maar ik heb er afkeer van, doe mij maar vis.

    Dus Saskia lief bedoeld maar doe maar een lekker visreceptje ;-)
    xxx Manon

    BeantwoordenVerwijderen