Volgers

dinsdag 20 december 2011

De leeshoek van groep 2

De leeshoek van groep 2 was dringend aan een nieuw jasje toe. Ik zou dit bericht bijna onder 'retro uit eigenkast' plaatsen... Zie hier 1 van de twee grote zitkussens..

Vanavond maakte ik er dit van;

Hopenlijk valt het in de smaak bij juf en kids, ik vind het zelf erg vrolijk geworden. Voor jongens en meisjes geschikt, niet te rose en niet te blauw. Gewoon precies goed. En de stof? Die komt van de kringloop voor 3,50 en was in een vorig leven een eenpersoonsdekbedovertrek. Op 90 graden gewassen en ik bedenk me nu, hij kan best onder het kopje recykleren!

Weltrusten allemaal!

6 opmerkingen:

  1. wat goed gedaan ! wat zullen de juf en de kinderen blij zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat en zo'n leuk, vrolijk stofje!
    De juf en de kids zullen tevreden zijn, daar ben ik zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry vorige ging niet helemaal goed stonden paar rare woorden in.
    Komt door mijn iPad die geeft voorspelling aan en neemt die gelijk over tijdens typen best lastg soms., leuke kussens heb je weer gemaakt!
    Fijne dagen toegewenst en tot ziens in de webwinkel , de komende tijd komen er heel veel leuke dingen bij!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap!!Daar gaan ze heel blij mee zijn ..

    BeantwoordenVerwijderen