Volgers

donderdag 15 december 2011

Hulp gevraagd voor de kanjerketting - ALSTUBLIEFT-





Ik heb vandaag mijn blogavond lijkt wel, maar dit is wel even heel erg belangrijk.
Willen jullie alstublieft een reactie op deze give away geven zodat 'bij guusje thuis' een deel van of een hele kanjerketting kan doneren voor kindjes met kanker.

Ik heb zojuist met tranen in mijn ogen het hele filmpje van Karlijn gezien, die kanker heeft en uitleg geeft waar elke kraal van haar ketting voor staat. Om te janken, snif snif.

Het kost niet, je hoeft niets te betalen alleen het aantal reactie staat gelijk aan hetgeen ze gaat doneren.

Klik HIER en mag ik u dan hartelijk danken! Kindjes mogen niet ziek zijn, die moeten onbezorgd kunnen spelen.

Een kindje van school heeft leukemie, zijn moeder vraagt in haar blog om geen kerstkaarten te sturen maar om het geld te doneren voor de kanjerketting.nl dus sorry allemaal, dit jaar geen kaartje van mij.. och misschien een digitale ;-)

Liefs Manon

5 opmerkingen:

  1. Ik val even stil hoor Manon, geweldig lief dat je er gewoon een blog aan waagt. Nog 4 te gaan en er zijn 100 reacties dus dat wordt dan zeker een halve kanjerketting (wie weet doen we gewoon een hele als ik zo eens alle pageviews op tel, zo geweldig). Dank je wel! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed initiatief. Ik heb een berichtje geplaatst, en zal ook een link op mijn blog plaatsen zodat we een volledige kanjerketting hebben, zou toch geweldig zijn !!!!!

    groetjes,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brigitte, dank dank dank! Echt super dat je mee doet! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me al opgegeven via bijguusjethuis...maar Mamanon....kijk jij nog even op mijn blog...heb GROOT nieuws voor jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen