Volgers

donderdag 15 december 2011

Retro uit eigenkast deel 3

Zie hier mijn pyjama uit 1980, maatje 86. Helaas geen foto van mijzelf in dit fantastische pyjamapak! Hij werd netjes op zolder bewaard maar liefst 26 jaar en toen..



in december 2006 droeg mijn eigen 6 maanden oude zoon



alias de Kerstman deze pyama weer en toen..

4 jaar later op 5 maanden oude leeftijd droeg deze prachtige dame nogmaals deze pyjama.
Het is geen kwestie van bezuining en krenterigheid maar een stukje van mezelf wat ik doorgeef. De pyjama is niet zo soepel meer als hij was, maar hij is wel heel handig met verschonen doordat er een klep met knoopjes op het achterwerk zit. Deze manier van een pyjama openen had ik nog niet eerder gezien. Misschien maak ik hem later nog eens na... voor mijn kleinkinderen? Ha!

Voorals nu ligt hij weer netjes op de plank omdat niemand hem nu weer past. Wie zal de volgende zijn?

10 opmerkingen:

  1. prachtig gewoon & wat een schoon kindjes, met die schoon grote oogskes! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op retro, leuk dat je nog het een en ander hebt en wat een mooie kindjes heb je!
    bedankt voor je lieve berichtje (compliment!) op mijn blog.
    groetjes,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo retro...Wat een schatje is da op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat lief! En wat leuk dat je die spulletjes allemaal nog bewaard hebt. Ik herken het gevoel dat je erbij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt een geweldige pyama! Ik wou dat ik nog zulke dingen had.
    Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blogje. Lilith is nu 2jaar en 2maand oud, wat ouder dan jouw meisje dus. En dankjewel voor het leuke compliment met haar naam, ik vind hem zelf ook leuk stoer voor een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf!!!!!! Hier gaan de te kleine babykleertjes naar Anne en Anne: de poppen van de dametjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een link naar je gemaakt in de laatste retro-post! Tevens in deze post een button/plaatje dat je kunt kopiëren en gebruiken.
    Ben benieuwd wat je nog meer in je kast hebt liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen