Volgers

vrijdag 30 december 2011

Van Katoentas en mijn eerste behangkunsten!

Ook ik doe mee aan de Van Katoentas.
En zie hier het resultaat, veel sneller klaar dan ik had gedacht. Ik zit er bijna aan te denken om hem zelf te houden.. Maarja, dat is niet de afspraak natuurlijk, het is allemaal voor het goede doel! Ze willen graag 750 tassen bij een krijgen en iedereen die mee doet maakt er 2. Er moet er dus sowieso nog 1 gemaakt worden. Daarnaast zal ik er nog wel een aantal maken om mijn stofvoorraad wat te mindern. Altijd handig voor in mijn werktas zo'n opgerold tasje, en wat dacht je om een verjaardagscadeau in te doen. Ook leuk voor de ontvanger. En dan kan ik meteen aan de slag met flocken om er een naam op te flocken. Geweldig toch!


Op de achtergrond van de tas ons nieuwe behangetje. Nog nooit had ik iets van behang voorzien maar de rollen lagen al een paar jaar in de kast om te gebruiken. Maar omdat ik nog nooit met behang gewerkt had bleef het maar liggen, ik durfde niet zo.



Zo als hierboven, zo was het lang lang geleden ergens in 2007, ik had helaas geen 'voor'foto gemaakt. En hieronder zoals het sinds vandaag is! Het idee van de panelen op de muur komt uit de Woonideeen van 2004/2005. We hadden en kale muur en zochten iets bijzonders. Ik vond dit idee en de gedachte erachter was om dit eens in het jaar te vervangen voor een ander behang... De spotjes zijn heel handig en hebben een leuk effect. De panelen zijn op latten op de muur bevestigd zodat ze wat naar voren komen.

Daar achter is de elektra verwerkt voor de verlichting.

Nu 8 jaar later zit het 2e behangetje erop! Maar ik ben tevreden, het staat mooi bij de bank, de muur. Ik ben apetrots!




Prettige avond allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Mamanon, mooie tas. Waarschijnlijk ga ik er ook maken, maar overleg nog met het naaiclubje volgende week ivm een gezamelijk engagement...

    En het decor is ook héél mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die tas is idd bijna te leuk om weg te geven ;)

    Je muur ziet er ook super uit.

    Goede jaarwisseling en bedankt voor de reclame, nu maar hopen dat er meer volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen