Volgers

maandag 30 januari 2012

Blogstilte

Blogstilte, voor diegene die het gemerkt hebben.
Ik ben niet fit, loop al bijna 2 weken te snotteren en te niezen. Heb een flinke vitaminekuur gekocht en ik merk al wat verbetering. Ik heb geen puf gehad te posten de afgelopen tijd.

Vorige week ontving ik van Talitha van Lief & Mooi nog zo'n prachtige bloemenslinger, ik ben er zo blij mee. Wat kan zij toch goed haken. Ik kreeg hem als extraatje omdat ze zo blij was met mijn swap. Wat een cadeautje zeg, ben er heel erg blij mee. Talitha, nogmaals dank, en je foto heb ik voor het gemak even geleend ;-) Hij heeft inmiddels een mooi plaatsje bij mijn meisje op haar kamer gekregen!


Daarnaast maakte ik nog een heel stel zakjes, etuitjes e.d. Allemaal volgens het patroon van de bekende pennenzak, de ene smal, de ander groot, met stippen, strepen en sterren.

Voor de tomtom, o nee bij nader inzien toch voor het pedaal van mijn lockmachine,
voor de adapter van de laptop,
potloden van de kids,
 tasje voor de mp4 van mijn zoon met toebehoren  
en voor mijn verjaardagscadeau wat ik pas over 4 weken mag uitpakken maar stiekem al voor 3 knoopjes heb gebruik (tja, het was voor mijn neefjes dekbedovertrek wat ik ook nog even maakte) en zo kan zijn mama hem mooi sluiten zonder dat het dekbed eruit schuift. En wat een genot zo'n tang, mijn handen jeuken om hem te gaan gebruiken maar ja, nog 28 dagen geduld.



Ik vroeg er ook een paar pakketten met knoopjes bij, regenboogkleuren en zelfs kreeg ik er een roze meidenknoopjes pakket bij. Ik ben in mijn nopjes! Kijk maar eens bij Kleurenmix ze hebben er echt geweldig leuke dingen.

Maar goed ik dwaal af, ik toon u het overzicht van mijn zakjes verzameling tot nu toe! :-)
Die ronde slaat nergens op, hij is wel grappig en niet functioneel, als je het ritjes opendoet, valt meteen alles eruit... blerg.

En van een simpele gum maakte ik nog voor ieder kind een stempel, gewoon met een stanleymesje de letters eruit snijden. Het idee is van die toffe Stoffieleut waar ik eerder al mee swapte.
Kijk maar eens bij haar, zij maakt 'dagelijks' de prachtigste kaarten van alles wat je maar kan bedenken!

 


Nu binnenkort maar weer eens een stapel haarknipjes maken, zo'n hoesje over een knipje. Hebben jullie nog leuke adresjes waar jullie dit goedkoop kopen en waar de verzendkosten beperkt zijn?
En toen won ik nog een give away bij moentjepompeloentje
Ik ben benieuwd want ik heb er een prachtige ketting gewonnen! De blauwe ga ik binnenkort in ontvangst nemen. Voor nu nog even beterschap moentjepompeloentje!

En dan wil ik toch nog iets met jullie delen. In december won ik de give away bij Dutch Apple
nadat ze haar bericht had geplaatst dat ik de winnaar was heb ik nooit meer iets van haar vernomen. Het gaat al helemaal niet meer om het presentje maar meer dat het compleet stil is op haar blog en op haar twitteraccount. Na 16 december 2011 is er nooit meer iets geplaatst. Ik zit er een beetje mee, ik hoop niet dat haar iets vervelends is overkomen. Ik hoop van een van jullie te horen die haar kent dat alles goed met haar gaat.... Tot zover! Goede week allemaal!
P.S. Owjah, wil je lachen, kijk dan nog even bij Sil, die doet namelijk een sneeuwengel na! Ik kwam niet meer bij! Liefssssssssssssss Manon

7 opmerkingen:

  1. Veel beterschap!!!! Hopelijk ben je snel weer fit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend zo'n verkoudheid, beterschap!
    Wat heb je mooie dingen gemaakt. Ik wil ook graag een etui maken voor mijn kinderen. Zou het te doen zijn voor een beginneling?
    Dus zo'n tang is het wel? Leuk al die gekleurde knoopjes.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Manon, Wat heb je leuke dingen gemaakt, je hebt ondanks je ziek zijn zeker niet stil gezeten:))
    Ik keek even bij dutch apple, ze heeft wel een leuk filmpje voor je gemaakt zeg!!
    Verder weet ik niets over haar:(
    Hopen dat alles goed is met haar!
    En het kwartje is gevallen haha, ja dat is mijn 365 dagen project:))
    En leuk toch, die stempels maken ga zo door zou ik zeggen.
    Oh voor ik het vergeet, die bloemenslinger voor je meisje is schattig, Thalita is een goed mens!
    JIJ ook hoor:))
    xxStoffieleut, dankje voor het linken, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net zoals Stoffieleut hierboven schrijft, kan ik mij niet van de bedenking ontdoen dat je niet stilgezeten hebt voor iemand die een beetje op de dool is. Leuke projectjes doe je! Hoop voor je dat de vitamine goed hun werk doen en je snel beter bent!
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dingen heb je gemaakt!

    Dutch Apple is op twitter gewoon nog actief, dus volgens mij is er niks vervelend gebeurd in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zakjes heb je gemaakt!

    Beterschap.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig die zakjes! En de bloemenslinger is natuurlijk super!

    BeantwoordenVerwijderen