Volgers

maandag 2 januari 2012

Happy New Year!!!



4 opmerkingen:

  1. Hoi Manon

    Bedankt voor je berichtje!
    Ik zou dolgraag een keer willen swappen, nooit gedaan maar lijkt me geweldig! Ik weet zeker dat je het haken wel leert. Jij kunt naaien en dat vind ik veel moeilijker!
    Als jij iets weet wat je wilt dat ik voor je maak, dan mail me maar (talithabresser@gmail.com)
    Ik haak heel graag en maak ook sieraden...
    liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar en een mooi 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar natuurlijk wil ik met je swappen, ik zag zo snel geen e-mail adres hier, misschien een tip om deze toe te voegen,dan ben je wat makkelijker te bereiken voor iedereen:))
    Geef me door wat je wilt swappen, ik hoor het wel!!
    Groetjes, stoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen