Volgers

vrijdag 6 januari 2012

Hoera daar ben ik weer..

Sjonge wat een ramp is dat toch als je laptop het heeft begeven. En dan te bedenken dat ik zo'n 15 jaar geleden nog helemaal geen computer had... In de tussentijd gebeurde er wel veel, ik maakte een jurk voor Isabel, maakte mijn swap met Talitha van Lief & Mooi af (Deze post ik later want Talitha leest mee ;-) en maakte nog wat Van Katoentasjes, maar ook voor eigen gebruik om cadeautjes in te verpakken, zo ideaal. Terwijl ik daar mee bezig was bedacht ik me dat de labels op waren dus liep ik met mijn laptop naar de printer en koppelde deze aan. Toen ik terug wilde naar de tafel zat ik dus nog met mijn usb aan de printer waardoor mijn laptop in gruzelementen viel.... maar hoe dat ook ik wel 4 labeltjes geprint omdat de rest niet wilde...
En vandaag viel de give away van Moi Kapelka op de deurmat. Wat zou er in zitten? Er zat ook een lief kaartje bij en het was als een cadeautje ingepakt want zo voelde dat ook! (Kijk meteen even op haar site, zulke leuke cadeautjes voor een superleuke prijs!!)
Er zat een prachtige infinity sjaal in! Zoals je ziet aan mijn 'smile' ben ik er dolgelukkig mee, hij hangt de hele dag al om mijn nek en hij zit nog lekker ook en is heerlijk warm en comfortabel.
En hier showt trots mijn grote dochter die sinds gisteren twee echter staartjes op haar achterhoofdje kan, al zwierend en draaiend haar nieuwe Knippie 4 - 2010 jurk 5a die ik hier al weleens eerder maakte. Ik heb aan de mouwen boordstof gezet ipv omgezoomd, zit lekkerder, het origineel heeft wat wijdere mouwen en ik moet zeggen dit is leuker. Ik ben ook heel zorgvuldig geweest met de overslag en de aansluiting van de capuchon maar ik moet er wel goed mijn hoofd bij houden, blijft ingewikkeld. Maar waarschijnlijk maak ik hem nog wel een keer. Nu nog even een passende legging erbij en klaar is mevrouw.
video
Fijn weekend allemaal! En wat fijn om weer terug te zijn in blogland!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Manon

    Isabel is een schatje! Waren ze bij mij nog maar zo klein :S
    De jurk is prachtig, wat knap dat je dat kunt.
    Ben erg benieuwd wat je voor me gemaakt hebt.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo hier,leuk ben heel blij dat je het mooi vindt,en goed is terecht gekomen, met liefde gemaakt, en hoop ten harte dat het goedkomt met je laptopje.

    Veel plezier mee en prettige weekend,

    Lieve Groetjes


    Angeline/Moi-kapelka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je weer terug online bent. Ik begon je al te missen ;)

    Enne, heb je nu een nieuwe laptop of hoe heb je het opgelost?

    Zo leuk ook die staartjes bij je dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeiiii laptoptroubles.... nooit fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen