Volgers

maandag 16 januari 2012

Hoera gewonnen!


Vandaag ontving ik mijn cadeautje wat ik had gewonnen bij Jos van Creabh ter ere van haar 100e volger. Ik ben er superblij mee want ik kan hem goed gebruiken in mijn werktas, als ik na het werk nog even een paar pakken melk en brood moet halen ;-) En ook met de dinghoes ben ik blij, voor kleine frustels, mijn fototoestel of wat klantenkaarten/pasjes, daar ben ik nog niet uit. Maar hij is zo mooi gemaakt. heb hem al even binnenstebuiten gekeerd om te spieken hoe zij dat deed. Er komen er meer van! :-) Jos, hartelijk dank, ik ben er erg blij mee en er past lekker veel in!

2 opmerkingen:

  1. Mooi cadeautje! Daar ga je zeker nog veel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan :-)
    de werkbeschrijving van de tas zelf vind je hier: http://eloleo.blogspot.com/2010/01/het-krinloop-project-handleiding.html de naden zijn mooi afgewerkt in deze tas. Ik maak de tas vaak uit dubbele stof en klap de bovenkant naar buiten voor een vrolijk detail.

    veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen