Volgers

zondag 8 januari 2012

Kabouter T-shirtjurk

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn. De hema had de afgelopen tijd op alles dames, heren en kindkleding een actie, 1 + 1 gratis. Dat betekent 1 longsleeve voor 5,00 + 1 gratis.
Nu ben ik het meeste fan van de longsleeve van Europe van Terstal omdat ze zo goed blijven aan de hals ook na vaak wassen. Maar voor dit prikkie kocht ik toch hema shirts en maakte er een jurk van voor Isabel. De mouwen heb ik los getornt en er een pofmouw ingezet. Volgens het Roos patroon 4004 verlengde ik het met een strokenrok. Ik vind hem nu iets te laag hangen in de taille maar voor je het weet is de rok te kort dus ik laat het zo.
De applicaties vond ik voor een prikkie bij de action en kwam nu perfect van pas. Alweer een leuk kleedje erbij! Ik heb het gevoel weer terug gevonden. Volgende plan wordt een paar pennenzakjes voolgen spiegelstiksel en ook nog een koljurk van Heidi en Finn (zie to do list)

7 opmerkingen:

  1. Leuke actie van Hema he! Ik heb er vandaag nog van geprofiteerd (bij de Hema in Maastricht).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is de hema toch een leuke winkel , zeker als je iets er gratis bij krijgt ! voor 2,5 euro het stuk kan je het zelf niet maken he ;)
    En wat heb je er een leuke jurk van gemaakt !
    Met de kabouters van de action helemaal top !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doeme hé ... is dat ook bij Hema België???
    Je hebt alleszinds een heel heel heel mooi jurkje ervan gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Online volgens mij vandaag de laatste dag, kijk maar snel www.hema.nl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die is leuk! Ik wist niet dat dat stofje ook in tricotversie bestond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOw wat gaaf!!! Ik was helaas net te laat voor de Hema actie... wel babyshirts gekocht om kraamcadeau's te maken maar vergeten shirts voor mijn meiden te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen