Volgers

donderdag 12 januari 2012

Mijn eerste swap!!!

Ik stelde haar voor om te swappen omdat ze van die prachtige dingen maakt. En Talitha van Lief & Mooi sprong meteen op de fiets om mijn favorieten kleuren haakkatoen te halen. Ook ik begon ijverig want ik stelde haar na het zien van haar kast een mandje voor haar garen voor. Niet zo maar een mandje, maar een mandje voor heel veel bollen wol, en een speciaal zakje erin voor wat haaknaalden en misschien een schaartje en met de tekst erop geborduurd 'Lief & Mooi'. En dan ook nog een rand die je kan stellen in hoogte waardoor je meer of mindere in de mand kunt bewaren! Ik deed mij best erop en ze vond het prachtig.


En ik kreeg wat prachtigs terug!
Een tashanger die er eigenlijk te mooi voor is, een armbandje met mijn dochters naam er op en nog zelfs een extra applicatie van een uiltje! Ik ben er zo blij mee! Nogmaals hartelijk dank Talitha. En inmiddels ben ik ook met mijn tweede privé swap begonnen samen met Stoffieleut. hierover later meer! En voor wie zin heeft om te swappen? Meel mij?
Ik word er dolgelukkig van, elkaar blij maken!



2 opmerkingen:

  1. wat ne leuke swap! die kleine Isabel zal hier heel blij mee zijn ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Manon

    Nu eindelijk kan ik een reactie plaatsen, na de tip om chrome te downloaden!
    Ik ben blij dat ook jij het een geslaagde swap vond.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen