Volgers

woensdag 18 januari 2012

Mijn Swap aan Stoffieleut

Met Stoffieleut deed ik een swap. Een paar berichten hieronder zie wat ik van haar kreeg.
Rozetten voor op slofjes en een prachtige stempel met mijn naam.
Voor haar maakte ik dit, zij berichtte er ook al over op haar blog.
Een gebloemd tasje volgens het patroon van Van Katoen, een broche van vilt volgens deze handleiding maar dan met naald en draad ipv gelijmd en ik kocht nog een blokje met diverse mooie vouwblaadjes voor haar kaartenmaakactiviteiten! Ik vond het heel leuk om te doen en geniet ervan dat zij er blij mee is! Heerlijk dat swappen, elkaar blij maken, hoe mooi is dat!

 (Ja Talitha, ik vond jou inpakzakjes met etiket zo mooi, dat ik ze hergebruikte voor mijn swap met Stoffieleut. -toch een beetje recyclen- Overigs is de stof van een parasol die al na 1 x gebruiken niet meer functioneerde. Ik vond de stof zo mooi, dat ik er al eer een vlaggenlijn van maakte voor mijn give away. Er is nog een klein stukje over nadat ik deze tas voor Stoffileut maakt, Sunproof dus!)

3 opmerkingen:

  1. Hey, eindelijk, ik kan weer op je blog reageren:)
    Hartstikke bedankt, het was leuk dat swappen en zeker voor herhaling vatbaar!!
    Leuke stof hoor, van een parasol super en ik heb hem al gebruikt ook:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met mijn tas!! Als je wil kan ik je een stapel kaartjes sturen, kan je die uitdelen aan dames die de tas uit je handen kijken, haha!

    BeantwoordenVerwijderen