Volgers

donderdag 12 januari 2012

Plof hoorde ik en daar viel mijn tweede swap op de deurmat!


Terwijl ik vanmiddag schreef over mijn eerste swap, werd mijn tweede swap van Stoffieleut bezorgd! Joepie, weer zo'n geluksmomentje, heerlijk!
Mooi ingepakt, echt een kadootje met een mooi label met stoffieleut erop gestempeld! En er zat ook voor mij een prachtige stempel in met Manon erop! Voor mijn blog stempel ik eerst 'Ma' en dan nog een keer Manon erachter en voor thuis, is het natuurlijk gewoon Manon. Een dubbel functie dus. Er zaten ook twee prachtige gehaakte rozetten in. Ik had het haar gevraagd omdat de slechte applicatie op de nieuwe sloffen van Isabel zo lelijk waren dat het me leuk leek er rozetten op te zetten. (Tja, 2 euro bij scapino, een extra paar voor thuis laat je niet liggen ongeacht de applicatie)
Maar aangezien mijn haakkwaliteiten nog niet om over naar huis te schrijven zijn maakte die lieve Stoffieleut ze voor me!! Ik heb ze ermeteen op gezet. Omdat ik haar een foto had gemaild van de sloffen, wist ze de kleurencombinatie en daarom past de rozet er zo goed bij!
Stoffieleut hartelijk dank voor deze leuke swap. Mijn swap aan jou komt er volgende week aan en misschien wel iets eerder als de tijd het toelaat. Liefs en nogmaals dank, Manon
(Wij zijn er niet over uit, of de sloffen nu wel of niet goed staan, moet de rits aan de binnenzijde of de buitenzijde met het dragen. Als ik zo kijk staan ze fout, kijk ik nu naar de zolen staan ze goed? Aaarggghhh!)

5 opmerkingen:

  1. Ritsen horen altijd aan de binnenkant, zo krijg je X benen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer leuk zo'n swap! En de slofjes zien er nu prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk & genieten he het ontvangen van je swaps.
    hele leuke opgepimpte slofjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen