Volgers

zaterdag 7 januari 2012

Tassen voor Van Katoen


En hier mijn bijdrage voor de tassen van Katoen. Ik heb ze vandaag opgestuurd voor het goede doel! Alleen het kleine tasje hou ik zelf, voor de cadeautjesmand, (cadeautjes die nog gaan komen, altijd wat klaar liggen om te geven). Als je geen idee hebt waar dit over gaat klik dan even hier en doe ook mee met het maken van 2 of meer van deze tassen voor het goede doel!
Ik heb de afgelopen tijd een paar give aways gewonnen. Geweldig, zomaar iets leuks en liefs krijgen van iemand die je niet kent, je hart maakt een sprongetje als er weer eens een cadeautje op de deurmat ligt. Altijd mooi verpakt met een lief kaartje erbij van een medeblogster die je bijna je 'vriendin' gaat noemen. Ik geniet er enorm van.
Daarom ben ik ook van mening dat je best eens zonder er wat voor terug te krijgen, kan terug doen. Gewoon om eens iemand anders blij te maken. Ik ben tevreden over deze leuke tasjes en er gaan er vast meer komen om de stoffenvoorraad eens op te schonen. Het is een snel en makkelijk patroon.
Vandaag is ook de swap voor Talitha van Lief en Mooi gepost. Ik ben zo benieuwd wat ze er van vind (een mand om haar haakbolletjes in te bewaren).
Tevens kan je mij vanaf nu ook mailen, zie rechtsbovenaan op de pagina.
Fijn weekend allemaal.
(p.s. laptop was niet te herstellen, ik heb een nieuwe besteld bij Wehkamp, binnen 24 uur in huis en in 20 minuten geinstalleerd!)

8 opmerkingen:

  1. :o) wauw, nu heb je een supersnelle computer, nu gaat er nog meer tijd overblijven om te freubelen!
    ik begin volgende week aan mijn tassen voor Van Katoen ... die van jou zien er alvast zeer leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer een laptop hebt! En goed gewerkt voor Van Katoen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik begin er binnenkort ook aan, aan een paar tassen voor Van Katoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Ik ben een nieuwe volger van jouw Blog. Je hebt leuke stofjes uitgekozen voor de Van Katoen tas. Ik hoop er binnenkort ook te maken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Manon, bedankt om bij mij langs te komen. Geweldig toch die Vlaams-Nederlandse wederzijdse uitwisseling. Heel leuk dat jij ook meedoet aan het Van Katoen-initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke tassen, chapeau voor jezelf!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tassen zijn aangekomen en ze zijn super! Zo leuk he om dat voor een ander te kunnen doen en ook leuk om cadeautjes te krijgen! Je hebt er in ieder geval weer een volger bij.

    Groetjes,

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En één van die mooie tasjes is ondertussen bij mij aanbeland!
    Heel leuk dat je er een kaartje had aangehangen zodat ik wist van wie ze kwamen, merci!

    BeantwoordenVerwijderen