Volgers

zaterdag 4 februari 2012

Geluksmomentjes... en een badjas naar eigen ontwerp!

Lucky me, bij Moentjepompeloentje won ik deze prachtige blauwe ketting met haar give away. Ik ben dol op blauw en heb hem al keurig bij mijn zomer kleding gelegd zodat ik hem dan lekker kan dragen. Hij is echt mooi gemaakt, twee lange rijen aan elkaar en daaroverheen allemaal losse rondjes met aan sommige een mooie hanger. Ook de sluiting is slim gevonden, je moet hiervoor het houten knoopje door het rondje van de andere kant halen. Ik ben er heel gelukkig mee. Dank je Soraya!



En toen ik nog in mijn geluksmomentje van Soraya zat, zag ik tot mijn verbazing dat ik bij de paspelpoezen een prachtig kabouterrugzakje heb gewonnen! Wauw wat een geluk, ik vind hem prachtig. Weer zo'n geluksmomentje!

En dan hadden we natuurlijk nog die prachtige sneeuw! Vanmiddag duiken we er weer met zijn allen in, een sneeuwpop gaat het worden denk ik of toch een iglo!

Zo merkte ik pas al op dat de badjas van Isabel wat aan de kleine kant raakte. Ik keerde hem binnenstebuiten en tekende hem over op papier maar dan wat ruimer. Ik had vorig jaar al eens op de markt bij Dinant Dekkers een mooie fleece met bollen gekocht. Bij toeval lag er nog een 3 meter lange biais in een passende kleur waarmee ik hem mee afwerkte. Tot op de laatste cm ging de stof er doorheen, en was geen ruimte meer om er een lint uit te halen. En wat nu dan?? Ik besloot hem te sluiten met met Snapkam, (die ik voor mijn verjaardag krijg over 3 weken) Grinnik!
Ben er zeer tevreden over. Als het lukt ga ik vanmiddag nog even wat stof halen voor een meisje wat volgende week 2 jaar wordt. Die vind zo'n badjas ook vast fijn!


Binnenkort weer wat retro uit eigen kast, het lag even stil hier.
Fijne week en goed weekend.

4 opmerkingen:

  1. O wat leuk allemaal, kan me helemaal indenken dat je blij bent. Dat rugtasje is ook schattig zeg. De badjas van je dochter is zo vrolijk, haast te mooi voor een badjas;-)helemaal lekker nu met die kou.
    (zo en nu weer verder freubelen voor zomooizohip)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee wat een geluk heb jij! Gefeliciteerd. De badjas is erg leuk. Mooi stofje.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mooie badjas zeg!! Heerlijk met dit koude weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke badjas!

    Leuke tas heb je ook gewonnen.

    Ik ga weer verder knutselen voor jou en voor Isabel!

    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen