Volgers

maandag 6 februari 2012

Give away bij MaManon!!!


Wat al maanden in de schuur lag te drogen mocht er vanavond aan geloven. Mijn eigen lavendel, streng voor streng ontdaan van de heerlijk geurende bloemknopjes. Precies genoeg om er 5 kleine zakjes mee te vullen! Twee voor mijn lieve omaatje van 90 jaar, 1 voor mijzelf in de kast en dan nog 2 voor.. voor één van jullie! Het is maar een kleinigheid, gewoon om iemands dag te fleuren met een heerlijk geurend zakje lavendel. Wel een rustgevende therapie hoor, aan de tafel één voor één elk strengetje... maar goed het is maar 1 x per jaar en de geur mag er zeker wezen.

Leuk om te vermelden, de stof is van de give away van Foudoes die ik vorig jaar had gewonnen!


Je mag mee doen als;

1. Je hieronder een berichtje achterlaat.
2. Je een volger bent.
 3. Je een linkje op je blog plaatst.

Op 14 februari @ random een winnaar.

Groetjes Manon

P.S. Vandaag mooie fleece gekocht, morgen in de was en morgenavond nog een badjasje stikken voor een jarig jobje!


22 opmerkingen:

  1. Mmmm lavendel en dan ook nog zelf gedroogd! Ja ik wil wel heel graag zo'n leuk zakje!
    Linkje ga ik plaatsen...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik nu eens een super give away! Eén met een heerlijk geurtje zelfs ;) Met plezier zetten we dan ook een linkje op ons blogje. De rest is reeds in orde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heerlijk!!! Ik hou van zo lavendelzakjes!
    Ik doe graag mee en ik zet een linkje op mijn blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee, hartstikke leuk.
    Volger was ik al en ik plaats gelijk een link op mijn blog aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk de geur van Lavendel, ik waag een gokje :)
    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal positieve reacties! Maar lavendel ruikt ook zo heerlijk... :) Ik doe ook graag mee. Plaats een linkje op mijn blog! :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke, originele giva away! Ik waag dan ook graag een kasnje. Ik zet een linkje op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zelf gedroogde lavendel en dat in zo'n fleurig zakje. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh lavendel ruikt zo lekker (vindt dochterlief hier ook ;). En wat een vrolijk stofje, daar word je vanzelf blij van! Dus ik doe graag mee!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het leuk om mee te doen en zet een link op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke give-away, ik doe graag mee! Volger ben ik al en ik ga gelijk een linkje op mijn blog zetten.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Manon, linkje is al gezet hoor:)
    Ik heb hier ook nog een emmer vol lavendel staan, moet er nog wat mee gaan doen haha.
    Ook uit eigen tuin, samen met manlief geplukt:))
    Maar ik vindt je zakjes erg vrolijk, dus ik doe gewoon mee hoor, gezellig.
    Dankje voor je leuke reactie weer;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Manon, graag doe ik mee met je lavendel give-away. Mmmmh-heerlijk. Volgster ben ik al-linken lukt niet-blogger weigert dat. Mooie dag-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Mag ik meedoen? Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MMmmm, lavendelzakjes, en dan nog zakjes die er zo mooi uit zien.
    Ik doe ook graag mee, linkje komt ook nog op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee. Lavendel is een van mijn favoriete geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mmmmmmmmm en lekker geurtje en tof zakje, zo te zien!
    ik doe graag mee, zal je linken, hé! Groetjes Sofie;
    Ik heb trouwens ook een give away lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmmm ik houd van lavendel!!! Doe dus graag mee :) en dank nog voor je berichtje op mijn blog! Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi!

    Een heel leuke give away en ik ben trouwens gek van dat oranje met roze stofje! Ik heb het zelf ook en heb er al massa's zaken mee gemaakt, er ligt op dit moment zelfs een kussen met zo'n kussensloop naast me! Ik ben volger en maak nog wat reclame op mijn blog!

    Veel succes met deze welriekende give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaa... ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog bij de giveaways!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mag ik ook meedoen? Ben gek op lavendel en die zakjes zijn zó leuk.
    Mocht ik de gelukkige zijn, dan kan ik in geuren en kleuren vertellen van jouw Give Away :>)
    Heel leuk, dat je dit doet!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen