Volgers

dinsdag 7 februari 2012

Hema jurkje voor Niene!


En hier is hij dan, mijn swap aan zo mooi zo hip. Vandaag heeft de kleine meid hem ontvangen en samen met haar mama zijn ze er erg blij mee. Het jurkje bestaat uit 3 rushes vastgenaaid aan een hema
t-shirt. Het rokje is volgens het patroon van Roos 4004 in maatje 92. De kapmouwtjes komen van een Antonia 92 van Farbenmix. Ik had een applicatie van kaboutertjes wel leuk gevonden maar die had ik niet meer liggen. Heb er een appli van een ijsje aan toegevoegd aan Bouwiena de keuze of ze hem erop strijkt! Veel draagplezier en ik ben benieuwd naar de foto op model!

3 opmerkingen:

  1. Nou en of we er blij mee zijn! Echt een superjurkje! Heb zelf nog een action kabouterapplicatie liggen, dus die ga ik erop strijken. Echt leuk. Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig jurkje! Logisch dat ze blij zijn!
    groetjes,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jurkje! En leuk dat je meedoet aan mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen