Volgers

zaterdag 25 februari 2012

Ik vind meuk ook leuk!!


Bij Meuk is leuk won ik dit prachtige hart. Ik had mijn bestemming ervoor al gemeld bij haar, in het toillet aan ons VT wonen kaartenhart!

En daar hangt hij nu samen met nog wat andere cadeautjes van Give away, zoals een gehaakte appicatie van Lief & Mooi en een lekker geurzakje. En het papieren hart kwam niet alleen, het kwam samen met nog een zakje leuke meuk in een mooi versierde envelop!
Heerlijk dat geneuzel!


Heel erg bedankt, ben er erg blij mee. Bij zo'n leuke envelop maakt je hart een sprongetje toch?
En over sprongetjes gesproken, nog even en dan staat mijn teller op 100 volgers....

Ik ga maar even bedenken wat ik wil gaan weggeven, nog 4 volgers te gaan!
Ik ga mijn hardloopschoenen afstoffen en maar eens een rondje rennen!!!
Liefs en fijn weekend, Manon

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke post!!! Weer goed verwent!!!
    Ren ze en een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij blijft het bezoek heel lang op je toilet als je het er zo gezellig maakt!
    Leuk zeg diet harten.
    Wens jou een fijn weekend en een goed hardlooprondje!
    Liefs, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gezellig uit, en bijna weer een give away dus. Leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er leuk uit! En ben benieuwd naar je Give away! En natuurlijk neem je mijn ideetje met de galzen potjes over! Das toch het leuk van bloggen?!! Ideetjes op doen en zelf gaan maken:)Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Manon,

    Nog van harte gefelicteerd met je verjaardag;)
    Ben nog niet aan je pakjes toegekomen, maar komt goed dat weet je!
    Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad gisteren met heeel veeel kadootjes natuurlijk.
    En wat leuk dat jij blijft hangen op de 30, hoe doe je dat?? haha.
    We krijgen hier nog vast wel te zien, wat je zoal hebt gekregen toch??
    Liefs, Stoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nummer 99 :D Yess daar hou ik wel van zo'n nummer hihii.
    Ik zag jouw post bij...tsja een andere blogger...was het nu stoffieleut...Nee toch nog effe goed gekeken ik zag het bij Mim's tasjes ;) hihi.
    Oh wat een geweldige creatieve blogs kom ik toch allemaal tegen...lekker veel inspiratie weer hier voor mijn 365 dagen creatief blog...oh en ben benieuwd naar je Give Away.
    Ik heb er op dit moment ook eentje (tot 16 maart) dus je bent van harte welkom én je volgers natuurlijk ook (ik zou het leuk vinden als je mijn Give Away hier deelt)...bij mij staat de teller pas op nummer 9... http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/02/dag-69-mijn-allereerste-give-away-my.html
    Okay ik ga ervandoor, wil nog even een powernap doen dat heb ik echt even nodig.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen