Volgers

vrijdag 24 februari 2012

Liebster blog!

Ja hoor, ook ik kreeg er maar liefst 2!!
Een liebster Blog Award, een soort kettingbrief onder de bloggers! Ik kreeg hem van Ikke is mooi en van Stoffieleut. Dames hartelijk dank, fijn om zo gewaardeerd te worden!

Ik geef mijn Liebster Blog niet door maar ik wil jullie zo graag voorstellen aan Mama Esther. Ik ken haar al een tijdje van een forum waar we ook gezellig elkaars naaicreaties hebben getoond. (Nee, geen sancho) Maar dat ligt nu een beetje stil en nu heb ik haar min of meer 'overgehaald' om te komen bloggen. Ze heeft al 2 volgers en heeft tot nu toe elke dag gepost. Het is een bezoekje waard en misschien je het ook wel leuk om haar te volgen. Dus kom dames, even kijken bij Mama Esther!



En nu ga ik een instructie maken om je woord verificatie uit te zetten...
Fijn weekend Liebe blogster, want ik vind jullie allemaal super inspirerend en gezellig!
Liefs Manon

2 opmerkingen: