Volgers

woensdag 15 februari 2012

Nieuwe knipjes en dat labelverhaal....


Bij Maaikies bestelde ik een flinke set met klikklak knipjes, hoesjes en buttons. Heerlijk om mee te freubelen. Maaikies had net voordat ik bestelde een actie met 25% korting op je bestelling. Het was daardoor superdruk, maar Maaikies gaf dat eerlijk aan en zou er zelfs wat extra bij de bestelling stoppen om het wachten te verzachten. Erg lief! Keurig verpakt en leuk om zo'n vrolijk pakketje te ontvangen. Op het web zag ik deze mooie roosjes van vilt. Heel simpel, strookje vilt oprollen en omslaan met lijmen met een lijmpistool. Mooi resultaat en snel klaar. Maaikies bedankt, we kunnen er weer even tegen!

Cottontrends daarintegen, is een heel ander verhaal. Voor maarliefst 33 euro besteld ik stoffen labels zoals ze op de site vermeld staan maar bij aankomst zijn het velletjes zo'n dun en plasticachtig als het trekplasticje van een pleister... een gigantische tegenvaller.


Mijn bevindingen gemaild aan Cottontrends, de volgende dag ontving ik een reactie terug;


Beste Manon,

Het spijt ons werkelijk te horen dat je niet tevreden bent.

Je hebt polycotton labels besteld, bedrukt met je eigen tekst of logo besteld. Deze zijn gemaakt van een polyester/katoenmengsel en worden door heel veel klanten besteld. De meeste klanten zijn erg gelukkig dat ze voor relatief weinig geld (want in kleine oplage) labels kunnen bestellen, speciaal met hun tekst of logo bedrukt.  Het spijt ons te horen, dat jij daar niet onder valt. Wij menen dat de informatie die wij bieden op de site toch duidelijk is. Ten aanzien van de punten die jij noemt is het zo dat bij de beschrijving van de producten duidelijk staat dat je ze op maat kunt knippen. Ten aanzien van de lange labels is te lezen op onze site dat deze labels end fold, dus aan de uiteinden, ingenaaid kunnen worden. Wat

betreft verzendkosten is het zo dat het hierbij niet alleen gaat over portokosten, ook betreft dit verpakkings- en betaalkosten.

In onze webwinkel verkopen wij ook geweven labels, wellicht waren die een betere keuze voor je geweest.. http://www.cottontrends.nl/catalog/geweven-labels-geweven-kledinglabels-geweven-innaailabels-p-205.html


Met vriendelijke groet,

C o t t o n T r e n d s
Wendy Smits


Een oplossing wordt er dus niet geboden, en op mijn tweede mail wordt niet meer gereageerd. Erg jammer en triest en wat een slechte service zeg. Er staat gewoon stoffen labels bij het artikel en dan wil ik ook stoffen labels. Ik ben klaar ben Cottontrends. Echt zonde van je geld een vel met votjes labels. Ik kan ze beter maar weer zelf printen....


10 opmerkingen:

  1. wat een lieve knippies!
    Wat een tegenvaller zeg met die labels.
    Ziet er echt niet als stof labels uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmz, ik was ook van plan om daar eens labeltjes te bestellen maar als ik dit lees ... nee dank je, dan ga ik ze inderdaad zelf maken op de manier die elisanne op haar blog heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las dat van die labels op een andere blog ook al!
    ... (weet even niet meer wie).. maar dat was hetzelfde probleem!

    Zonde!

    Hier is nog iets voor labels:
    https://www.goedgemerkt.nl/clothinglabels.asp
    Maar geen idee of dat beter zou zijn (of goedkoper/duurder)..

    Ik maak mijn labels op de wijze die Elisanna uitlegt:
    http://elisanna.blogspot.com/p/labels.html

    Hopelijk ben je daar iets mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks dames, voor jullie berichten, het is zo waardeloos. Ik ga het weer op mijn oude manier doen... Kan ik mezelf de schuld geven als het niet goed gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoe doe je 't dan nu? Zoals Elisanna uitlegt?

      Verwijderen
  5. Dat doe ik / en deed ik al eerder zo
    http://madamezsazsa.blogspot.com/2008/02/zelf-labels-maken.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer. ik gebruik die midfold labels al een poos en ben er erg blij mee. Ik vond het juist prettig dat ze zo stevig waren. Maar dat zal er ook van af hangen waar je ze voor wilt gebruiken, denk ik. Die smalle strookjes leken mij ook niet prettig inderdaad. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gemiste kans voor Cottontrends. Ze verwijzen naar andere labels die ze in het assortiment hebben. In plaats van dat ze nou aanbieden om je daar een setje van te leveren, gratis. Dan hadden ze nu misschien een klant voor het leven en gratis reclame. Niet slim. En niet zakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig lees ik dit blogje nog eens na van een tijd geleden, daar bestel ik ze nu ook niet...
    Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jee, ik heb dus net een bestelling gedaan bij Cottontrends.... had ik eerst maar even gegoogeld maar ja, het zag er allemaal heel goed uit en het aantal en de prijs bevielen me ook wel. Toch zonde dat ik ze nog niet eens ontvangen heb maar al wel weet dat het weggegooit geld is....

    BeantwoordenVerwijderen