Volgers

dinsdag 28 februari 2012

Ownee 100 stuks!

Ik val van mijn stoel...
Wat ziet mijn oog...???

Ik heb 100 volgers!!!! 100 mensen die het leuk vinden om mijn onzin te lezen en daar zelfs op reageren, die het leuk vinden om te komen kijken wat ik zoal maak...

Da's toch geweldig! Aan de laatste nieuwe volgers een hartelijk welkom en aan de trouwe lezers, een hele dikke merci voor al jullie leuke reacties, tips en inspiratie.

Deze is voor jullie en ik ga maar eens hard nadenken voor een give away want dat hoort toch echt bij 100 volgers maar eerst maak ik nog een Xenodie (een prachtig exemplaar zie je hier) en een Ridderpak voor juffendag!

17 opmerkingen:

  1. Bij 100 volgers moet je toch roepen ohja :D
    Proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O stiekem ben ik toch wel jaloers op je aantal volgers... Goe gewerkt en zeker en vast verdiend. Tot mails :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw 100 volgers!!!! Super gewoon!!! Ik ben helemaal niet jaloers.... of misschien toch een klein beetje, een heel klein beetje maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi prachtige reactie :D. Hoezo onzin lezen, mmm dan moet ik morgen maar eens goed gaan snuffelen op je blog en eens kijken welke onzin je hier allemaal deelt dat je al zo veel volgers hebt (ik heb er vandaag weer wat bij gekregen, maar ben nog lang niet op 100). Je filmpje kijk ik morgen, ik wil manlief niet wakker maken ;).
    Warme groetjes van nummer 99 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Mamanon! Helemaal super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, dat is tof! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd hoor met je 100 volgers!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heej leuke weblog heb je
    Ik ga je ook volgen....

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer mag ik je feliciteren;))
    Bij deze; gefeliciteerd met je 100 volgers en uh ga zo door, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke achtergrond heb je! Floddertje is mijn held en dit is zo fijn lente! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mim, ja geweldig he, ik ben ook dol op floddertje en de tekeningen van jip en janneke. Heerlijk lentegevoel dit plaatje, en ik kwam hem zomaar ergens tegen op google..

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd meid en hopelijk nog heeel veel volgers erbij, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke , gezellige blog heb je!! En gefeli.. met je 103 volgers!!

    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen