Volgers

dinsdag 21 februari 2012

Retro uit eigen kast deel 7 Het boek van ikke!

Mijn laatste retro uit eigen kast dateert alweer van 30 december... tijd voor een nieuwe retro uit eigen kast dacht ik zo, want ik heb meer retro liggen dan dat ik zelf besef. De laatste tijd zag ik ook bij andere spullen voorbij komen waarvan ik dacht, ja, maar dat heb ik ook en gebruik ik nog zo vaak voor de kinderen. Of dat babyspeelgoed dan ligt hier gewoon in de kamer. Het is zo vanzelfsprekend dat ik nog zoveel heb, zodat ik soms niet eens besef dat het retro is...


Maar goed, zie hier "Het boek van Ikke" wat je kreeg bij het openen van een rekening bij de rabobank samen met mijn mooie spaarpot.


Leuke retro illustraties.


Mamanon viert haar 2e verjaardag!


Manon 3 jaar op haar nieuwe fiets!

4 opmerkingen:

  1. Leuk!!!! Mijn moeder toverde vandaag de barbiepoppen van zolder!!! Wat een herrinneringen komen dan weer naar boven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lief zeg....!
    En ik ben heel benieuwd naar je wanten, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief...die pony van je....zo werden ze bij mij ook altijd geknipt;-) echt retro, hoort er helemaal bij:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik heb precies hetzelfde boek van Ikke! wij zijn thuis met 6 kinderen en volgens mij hebben wij allemaal een andere, maar ik heb deze!

    BeantwoordenVerwijderen