Volgers

vrijdag 10 februari 2012

Teleurstelling en een mooie badjas

Ik ben zo teleurgesteld. Ik besteld bij Cotton Trends voor het eerst labels voor aan mijn kleding. Eerder maakte ik ze zelf via de methode van Mme Zsa Zsa. Maar nu besloot ik dat ik als extraatje voor mijn verjaardag labels kon bestellen. Ik bestelde twee soorten en zijlabel voor in tassen, dubbelzijdige bedrukt en een lang smal label om blind in de nek te naaien. Ik had me er zo op verheugd, het kostte wel 33,00 euro inclusief verzendkosten voor 2 x 48 stoflabels. Prima prijs dacht ik zo voor stoffen labels. Nu zal ik ze laten zien.

Ik had namelijk echt verwacht dat ze al gesneden / gevouwen waren. Maar nee ze zitten op een velletje plastic wat lijkt om de aftrekvelletje van een pleister. Niks geen stof maar een soort plasticje dus. Daarnaast staat er bij dat ze niet rafelen, want als je ze knipt kun je ze niet verder naar binnen vouwen de geknipte zijkant is dus zichtbaar. Als je goed kijkt op deze foto zie je hoe onprofessioneel het label is. Ik heb ze gemaild, ik wil het liefste alle labels terugsturen en mijn geld terug.
Ben er ziek van zo voor het weekend. BAH.

Maar goed, het badjasje voor de jarige dame is af. Ik ben er wel erg over te spreken. Het label in de nek gaat er uit das duidelijk maar verder helemaal happy ermee.


Fijn weekend allemaal! En denken jullie nog aan mijn give away?



19 opmerkingen:

  1. Dat is balen zeg! Ik hoop dat ze daar goede service hebben en dat je je geld terug kunt krijgen. Zal misschien wel moeilijk zijn, omdat hier niet de Wet Koop op Afstand geldt. Sterkte en succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de teleurstelling groot-volgende keer misschien eerst een proeflabel vragen! Ik ben al een lange tijd fan van lovely labels. Het zijn wel strookjes-labels maar mooi gesneden. Je kunt ze misschien snijden met een snijmachine?! Als je deze niet hebt wil ik het wel voor proberen. Moet je het wel opsturen. Succes-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg! Daar zou ik dus ook niet goed van zijn.
    Maar de badjas is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat balen zeg! Kan me voorstellen dat dat niet is wat je er van verwacht had. Zeker niet voor dat bedrag.
    Ik heb mijn labels besteld bij Worldwidelabel. Super service, mooie labels en snel in huis.
    Het badjasje is super! Daar maak je de jarige dame vast blij mee.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is erg jammer, ik had ze ook besteld & vond ze ook echt niet wat ik had verwacht... Nu heb ik bij http://www.nominette.nl/ besteld en die zijn echt super! Heel erg mooi.
    De badjas ziet er mooi uit, om vrolijk van te worden.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het badjasje is zo mooi geworden! Heel netjes ook.
    Die labels...jammer zeg, ik zou er ook naar van worden~! Die je zelf had gemaakt vind ik zo professioneel.
    Hopelijk krijg je het geld terug en kun je er andere voor kopen.
    Over je swap in april met mij: prima :-)
    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge wat balen zeg! Ik heb ook van cottontrend de brede labels. Ik baalde toen idd ook dat ze op een vel zaten. Maar zij waren toen ook stuk goedkoper dan anderen en op zich bevallen ze verder heel goed, rafelen ook niet. Hopelijk kun je je geld terug kijken en ergens anders wat uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He wat vervelend!!! Het is idd ook niet heel goedkoop, maar ik zou wel contact opnemen en zeggen dat het flinke terleurstelling voor je was! Succes en een fijn weekend! Wat een prachtige badjas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh bah wat jammer!! Super de badjas, heel mooi! Succes met de labels, hopelijk vind je snel andere die mooier zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet fijn, dat je zo ontgoocheld bent! Ik vond het ook wat vreemd dat ze nog op een vel zaten, maar rafelen doen ze niet hier, dus ik vind het niet zo erg. Ik hoop dat ze oor hebben voor je klachten, en dat je je geld terug krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad niet zo leuk... Ik hoop dat je meer weet na de mail!
    en de badjas vind ik ook heel mooi geslaagd!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, dat is inderdaad een teleurstelling.
    Hopelijk komen jullie er uit en krijg je je geld terug.

    Wat een leuke & vrolijke badjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook deze van cottontrends. Ze rafelen niet, maar zijn niet kleurvast. Hopelijk krijg je een postieve reactie. Je badjas is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De badjas is prachtig maar inderdaad de labels is een ander verhaal, ik heb ze ook besteld en ze vallen me tegen daarbij blijven ze ook niet mooi door het wassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Manon, misschien maken ze toch wel nieuwe voor je!
    Die badjas is leuk geworden hoor;)
    Nu mijn nieuws: Je armband komt denk ik morgen op de mat:)
    Ik hoop dat hij naar je zin is!
    Liefs, Stoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb je eigenlijk nog iets gehoord over de labels?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een hoop geld voor zoiest jammers. Het badjasje is wel heeeel erg leuk trouwens! Succes, hoop dat je er nog wat mee kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik heb eenmaal besteld bij Cotton Trends, nooit weer. Erg amateuristisch, vooral voor dat geld, dan kun je idd net zo goed zelf aan de slag.. Maar een super leuk badjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beetje laat; lees nu net je blog, maar ik heb mijn labels bij Holland label besteld en ben zeer tevreden. Heb je intussen al nieuwe labels want het is nu december. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen