Volgers

woensdag 22 februari 2012

Tuttig, mijn man zeg 'Tuttig'......


Met dat vrolijke zonnetje in de achtertuin maakte ik alvast een Farbenmix Xenia voor Isabel. Ik maakte hem al vaker maar nu in maatje 104. Met een nette blinde rits in de zijkant die er in 1 x goed in ging. Ik maak vorderingen... ;-).
De jurk is er in twee varianten, met schouderbanden en in halteruitvoering met striklussen in de nek. Daar vind ik haar nog te jong voor, ik kies dus voor schouderbanden.


De reactie van mijn man; 'Tuttig'....... Nou zeg, ik vind hem dus echt superleuk en bovendien ze is 1,5 jaar oud. Mag het een beetje kabouterachtig zijn op deze leeftijd. Voor je het weet zit ik gebonden aan de Winkx club of bestaat dat niet meer?

Daarnaast Swapte ik met Stoffieleut, ja inderdaad voor de twee keer. Van haar kreeg ik een prachtige armband, die helaas te strak zit. Waarop ze spontaan zei, ik maak een nieuwe. En vervolgens loopt de kleine dame in ons huis nu met deze armband om.


Voor haar maakte ik zo'n 50 labels


En helemaal achteraan omdat ik me er een beetje voor schaam, de nieuwe geborduurde wanten voor Isabel. Ik heb ze namelijk zonder enige eigen creativiteit gekopieerd van Maarnietvangrijs
Echt zo slecht, maar wel zooo schattig :-) Alle complimenten zijn dus voor Maar niet van grijs, want die kwam met het idee om simpele hema wanten van 2,50 te pimpen tot iets heel moois!

Ik denk alleen dat ik ze nog een keer compleet overborduur met nog 6 strengen borduurgaren zodat het er wat meer opligt.


En om positief af te sluiten voor vandaag, eentje om in een lijstje te doen!
Fijne dag, Liefs Manon



13 opmerkingen:

  1. Maar neen, niet tuttig: PRACHTIG is het juiste woord!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannen!!!! nee helemaal niet tuttig het jurkje is super leuk, je dochter trouwens ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je man weet er niks van. ;-) Het is gewoon leuk. Hij moet haar er straks eens mee zien als het mooi weer is.
    En je labels vind ik ook mooi gelukt. Het is even een werk, maar dan heb je ook wat je zelf wilt. En geen zooi van ....
    En wat heb je een wijze spreuken op je blog. Ik ga er eentje van pikken (minstens).
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.S. Zou jij ook de woordverificatie willen uitzetten???? Please????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat weten mannen nu van jurkjes! 't is gewoon heel erg snoezig en dat hoort zo op die leeftijd! NAH, zeg hem maar dat ik dat gezegd heb ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt niet tuttig, hartstikke lief.... die mannen grrr !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit me aan bij de rest. Niks tuttig, hartstikke hip en leuk!!!

    Enne, blijven die labels ook een beetje mooi in de was? <> ik wel benieuwd naar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh mijn tekst tussen de < > viel weg, maar daar stond dus 'was'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 90 volgers! Een mooi rond getal! En ik kan gelukkig op je blog komen!:) Leuk! je hebt ook een meisje van anderhalf! Heerlijk he?! die handschoenen vind ik leuk geworden! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het ook een heel mooi jurkje. En als het voor een klein mesje al niet tuttig mag zijn , voor wie dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry, maar je man heeft ongelijk! Dit jurkje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Viavia kom ik op je blog terecht en vind het hier erg leuk, het jurkje trouwens ook hoor en helemaal niet tuttig ☺☺☺
    Misschien vind je het leuk om mijn blog eens te bezoeken.

    Groetjes en tot een volgende keer,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk jurkje is dat geworden! En idd op die leeftijd is dat juist leuk, hier loopt Isis ook regelmatig in haar kabouterjurkje ;)

    Wantjes zijn ook leuk, wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen