Volgers

maandag 12 maart 2012

Give away bij 108 volgertjes!!!


Ongelooflijk, ik heb meer dan 100 volgers, wie had dat ooit kunnen denken?? Het kwam zomaar opeens, en heel snel, dat ik dacht, wat zal ik voor leuke give away kunnen organiseren? Ik was er maar niet over uit, want ik swapte hier, en hier en daar. Ik heb de smaak van het swappen namelijk goed te pakken.

Maar ik besloot om dit prachtige boek in de verloting te doen. Een boek vol creatieve ideeen om je huis betaalbaar en leuk in te richten. Kringloop ideeen, ideetjes om je fauteuils opnieuw te stofferen, je gordijnen te vervangen, te huisraad te ordenen... enz. Ik heb hem al een aantal jaren keurig in de kast staan en zo nu en dan kijk ik erin, maar omdat hij niet van nieuw te onderscheiden is, wil ik hem graag aan één van jullie schenken. Wat moet je doen?

1. Volger zijn
2. Een linkje op je blog zetten.
3. De give away loopt tot 31 maart en op 1 april trek ik at random een winnaar!

Veel succes allemaal!

En nu nog even iets anders;
Ik ontving een award voor Liebster blog van Ingeltjen. Hartelijk bedankt hiervoor! Ik geef hem niet door maar ik zet iemand in het zonnetje.
De vorige keer was dat Mama Esther die net begonnen is met haar nieuwe blog en leuke creatieve maaksels laat zien en verteld over de strijd tegen het afvallen. Ze schrijft met cliffhangers dus je moet wel blijven lezen....

En voor deze Award wil ik graag Ranja met een rietje in het zonnetje zetten. Een hele creatieve dame die hele leuke dingen maakt en sinds kort de zorg heeft gekregen voor Feetje, haar pleegdochtertje van 3 jaar. Samen met haar dochtertje van 5 en met feetje knutselen ze daar wat af, ook de meisjes die sinds kort zusjes zijn spelen wat af. Heel schattig om te lezen, en wat fijn dat er goede mensen zijn die de tijd en ruimte hebben om een pleegkindje een fijn thuis te kunnen geven! Bovendien is ze vandaag jarig, dus bij deze; Van harte gefeliciteerd meid!

29 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe ook graag mee, volger ben ik al en ik heb een link geplaatst op mijn blog.

    Fijne dag nog!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een give away! Ik doe graag mee! Zit je al voor de brievenbus?! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke give away,we willen graag meedoen en een gokje wagen,...zal een link op onze blog zetten,.....XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOERA !!
    Proficiat met al je bloggers! Echt wauw !

    Ik doe graag mee met je fijne give away !
    En ik plaats een linkje op http://nienkemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat!
    Ik waag ook graag een kansje voor deze leuke give away!
    Er komt zo meteen een linkje op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ik doe graag mee!! En zet natuurlijk ook een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boek! Ik doe graag mee. Volger ben ik al en ik zet een link op mijn blog.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie give away. Ik ben graag met inrichting in huis bezig dus dit boek heeft mijn interesse!
    Linkje wordt gemaakt.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met al je volgers, 100 is een hele mooie mijlpaal. Ik sta al een tijd tussen de rij, omdat je blog heel leuk is om te volgen. Ik maak graag kans om zo'n mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik doe ook mee ( ik hoop straks tijd te maken om je link op mijn pagina Give Aways te zetten én rechtsboven in mijn blog, vooraleerst nu gaan genieten van het prachtige weer ;)). Warme creatieve groetjes van Susan (oh ja ik heb ook nog een Give Away, donderdag ben ik drie maanden bezig met mijn 365 dagen creatief project en dat vond ik wel een reden voor een feestje :D, dus dan is de uitslag)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziezo, ik ben volger én er staat een linkje op mijn blog. Nu enkel nog hopen dat ik dat boek binnenkort in mijn brievenbus mag verwelkomen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat leuk om hier even langs te komen en je creatieve blog te ontdekken! En dan ook nog een kansje op een give away, helemaal te gek. Gefeliciteerd met je 108 volgers, ik word nr 109 ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. als je zin hebt, kom dan ook eens op visite bij mijn blogje StudioZakka

    www.studiozakka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps vergeten nog te zeggen, ik zal een linkje op mijn blog naar je give away plaatsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd...

      Verwijderen
  13. Hoi Manon,
    Wat leuk dat het zo lekker gaat met de volgers. Gefeliciteerd daarmee.
    En natuurlijk doe ik graag mee aan je give-away.
    Ik ga gauw een link op mijn blog plaatsen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    Wat een leuk boek. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik doe graag mee aan je give away. Ik ga een link plaatsen !

    Groetjes madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi boek.
    En wat heb je veel gepost de laatste tijd!
    Ik heb een linkje gezet hoor en uuh ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    ''Jaaaaaa'' ik doe mee!
    -Ik ben volger geworden,
    -Ga nu een linkje plaatsen!
    -ga nu wachten tot bekend word gemaakt wie heeft gewonnen!

    Liefs Zjanne.

    PS, lijkt me een super leuk boekje!
    PSS, Ik denk dat m'n moeder het boekje ook leuk vind, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er een heel leuk boek uit!
    Ik doe graag mee :)
    Ik zet zodadelijk een linkje

    Groetjes,
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben net volger en doe graag mee.... Ziet er super uit. Groetjes lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk blog! Kende ik nog niet Het ziet er gezellig uit.
    Wil wel je volger worden en doe ook graag mee aan je give away.
    Ik plaats een linkje.
    Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb zitten vogelen, maar de link naar je give away staat ook op mijn blog!
    Wie weet winnen we bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schandalig he, je had nog niet eens een berichtje van mij *oeps* maar k was heel druk afgelopen tijd. Anywayz, ik voel me zeer vereerd en ik waag ntuurlijk graag n kansje op je leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ik doe mee hoor, ik maak graag kans op dat mooie boek!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe ook graag mee met je give away en ga nu proberen om een linkje op mijn blog te zetten(hopen dat het lukt)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He dankje om mee te doen met mijn give away!

    Ik doe ook graag met de jouwe mee !

    Een linkje staat er al, met jou postje, dus hopelijk komt er nog veel volk op af. Maar ik ga het nog wel eventjes op FB vermelden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi!

    Via heel wat doorklikken of verschillende blogs kwam ik plots op dit leuke plekje terecht! Ik doe heel graag mee aan je give away!
    Ik maak me volger en plaats nog een linkje op onze blog!

    Veel succes!
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Natuurlijk doe ik ook mee! Was het door de drukte van mijn eigen Give Away een beetje vergeten. Dus op de valreep, wie weet!
    Groetjes Evelien. (hihihi net als boven mij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb net tijdens de zwemles heerlijk je blog bijgelezen. Maar reageren lukte niet via m'n iPhone, dus maar even zo. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee, maar voel me wel een beetje bezwaard als ik ga winnen. Ik voel me al zo verwend (ook door de leuke verhalen op je blog). Groet en succes morgen bij de trekking, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen