Volgers

zaterdag 24 maart 2012

Give away, Pasen, Dolce gusto en gelukkig zijn!

Onlangs won ik een give away bij Debje van  Sadie's world; Voor mijn gevoel had ik hem meteen de volgende dag al op de mat, wat een verwennerij! Het spijt me ook zeker dat ik nog niet eerder de tijd ervoor vond om de posten. De envelop was leuk aangekleed en wilde ik jullie niet onthouden;

Alles zat superleuk ingepakt en het was echt een cadeautje! Een gouden boekje, hertjes, een mooie viltenbloem, een apllicatie van roodkapje, chocolade eitjes en leuk lint, een lieveheersbeestje en ga maar door! Daar zat ook nog een heel lief kaartje bij. Debje dank je wel voor deze verrassing!



Op marktplaats vond ik deze week een gelukje, deze retro dametjes op stof. Toen ik goed keek zag ik dat meisje 4 en 5 precies op mij leek toen ik een jaar of 3 was. Voor 2,50 inclusief verzenden kon ik dit niet laten liggen. Ik denk dat ik hem wil vullen met fiberfil en als hanger wil gebruiken of heeft iemande een ander leuk idee. Misschien daarna de hanger nog in een diepte fotolijstje? (de overige zijn nog te koop op mp, klik hier )


We testen deze week via insiders een Dolce Gusto koffiezetapparaat met diverse smaken;
Lungo -> mijn mans favoriet
Latte machiato -> mijn favoriet
Choco -> mijn zoons favoriet
Espresso, twee slokken en zoooo sterk, die bewaren we voor het laatst, met meer water erbij zodat hij minder sterk wordt, je heb er wel een halve liter water bij nodig in een drink glas om dit weg te krijgen. We zijn het gewoon niet gewend zo sterk.
De cappuccino is erg melkie, we moeten hem dus anders doseren om hem aan onze smaak te voldoen.

Grappig we dachten echt dit moet het zijn, maar nu we hem zo hebben in de test, blijkt het onhandig om bijvoorbeeld voor cappuccino twee cupjes te moeten gebruiken afzonderlijk van elkaar. Daarnaast zag ik bij AH de doosjes staan met 16 cupjes voor 4,48 euro per doosje!!! (= 28cent per kopje koffie) Normaal drinken we met veel plezier dark roast van de hema 20 koffiepads voor 1 euro = 0,05 cent per kopje. En we drinken wat af hier... ;-) Dus 1 kopje dolce gusto of 6 koppen verspreid over de hele dag van de hema. Het apparaat mogen we straks kopen voor 89 euro, dat is een gereduceerde prijs, normaal kost hij 140,00. Maar we zijn er nu al achter dat dit niet ons ding is. Goed om hem op deze manier te kunnen testen want mijn man had het er steeds over, maar vindt hem nu ook tegenvallen.

Ook werd er deze week een paastak versierd. Ik kocht nog wat leuke dingen bij, oa deze ei-kipjes van de wibra, maar ook goed zelf te maken met wat vilt restjes. De vogel kocht ik jaren terug bij de bloemist maar moet ook een makkie zijn om zelf te maken. Ringetje, leren vetertje oogje, plakken knippen klaar!


Inmiddels heb ik er weer een swap tegen aan gegooid met Talitha van Lief & Mooi. Zij maakt deze keer voor mij taartjes en koekjes voor het kinderserviesje van mijn dochter en ook een stoere surfketting / lerenbandje met haaientand voor mijn zoon. En ik maak voor haar zoon een stoere schooltas uit een oude cargobroek. Wordt vervolgd!

Dit weekend heerlijk gerommeld in de tuin, plantjes gehaald, schuur opgeruimd, bollen gepoot, zonnebloemen gezaaid en ijsjes eten in de zon! Heerlijk zo!
Fijne zondag morgen allemaal!
Manon xxx
p.s. denken jullie nog aan mijn give away??? Hij loopt tot 31 maart en op 1 april trek ik de winnaar. mee doen kan hier!

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post is dit. Wat handig dat je kan testen, zo zie je maar weer, niet alles is wat het lijkt!
    Leuk ook die retro meisjes, benieuwd wat je ervan maakt.
    En die swap: ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gevuld bericht! Ik testte een jaar gleden zo'n Philips wake up light bij Insiders (hebben we hier in Belgïe ook) en daar ben ik heel tevreden over!
    Wat de koffie betreft, ja, best duur, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je had eigenlijk de thai tea koffie van de dolce gusto moeten proberen, helaas alleen bij dolce online te bestellen maar ik ben er verslaafd aan.....
    gebruik gewoon de senseo en voor de lekker zo nu en dan de dolce gusto, overigens vind ik de chococino ook errug lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow wat heb je veel leuks gekregen met de Give Away die je gewonnen hebt.
    En oh die meisjes zijn cute!
    Ik heb ook al eens via Insiders getest en nog zo eentje, ik drink geen koffie blèh dusss geen dolce vitta voor ons. Manlief drinkt cappuccino van de lidl die enkele keer dat hij thuis koffie drinkt.
    Warme creatieve groetjes van Susan die heel benieuwd is naar het eindresultaat een ook wel straks naar jullie swap, klinkt leuk allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk maar eens naar mijn blog en dan hoor ik verder hoe en wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave give-away-wat een leuke stof en wat de koffie betreft: NESPRESSO is the only one-voor als je echt gek bent op KOFFIE. Maar is ook niet goedkoop. Laten we zeggen een extra-tje voor jezelf. Mooie zondag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away heb je gewonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi,

    Ik zag je naam bij een ander voorbij komen en dacht, ik heb al zo lang niks van haar gezien. Blijkt dat ik je nog niet eens volg. Nou ja zeg ... dus bij deze :-) Heb even rond zitten scrollen. Wat een heerlijke achtergrond heb je en die Dolce Gusto hebben wij ook gehad , geen succes, voor ons blijft het een gewoon ouderwets gezet bakje uit ons koffiezetapparaat, heerlijk.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, welkom Jolanda! Haha, ja dat kan gebeuren he, heb je in iedergeval genoeg om 'terug te lezen!' Doe je nog mee met mijn give away, zou een leuke binnenkomer zijn! Heb je ook een blog?
      Groetjes Manon

      Verwijderen
  9. Wat een leuke give-away heb je gewonnen. En die meisjes zijn zo schattig... Had ze ook al een keer gezien.
    Ik kreeg ook de uitnodiging voor de Dolce Gusto, maar wist al wat ze in de winkel kostte, dus bedankt deze keer. Ga echt geen 50 cent per kopje betalen... Wij drinken namelijk nogal veel koffie en dan loopt het wel erg in de papieren.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen