Volgers

woensdag 7 maart 2012

Prachtige cupcake swap

Vandaag viel mijn swap van zomooizohip op de mat. O wat wordt ik daar blij van.
Bowiena heeft mij echt verwend met een heuse cupcake swap. Het zat heel vrolijk ingepakt en er zaten zulke prachtige dingen in, ik ben er helemaal onderste boven van!

Allereerst een prachtige kaart, een geweldige cupcake slinger, hoe kom je erop???? Knipjes voor Isabel met nog een leuk elastiek met een klein cupcakeje eraan. Een broche met een hertje, nog een grote broche met een gehaaktecupcake erop, een tompouche sleutelhanger, een velletje met cupcake applicaties en nog een lapje stof met cupcakejes...... Ik vind het echt een geweldig give away en zo mooi gedaan ook. Bowiena, hartelijk dank voor deze prachtige SWAP, ik ben er zo blij mee!

Voor haar dochtertje maakte ik dit jurkje. Ik hoop dat ze het met plezier zal dragen!

13 opmerkingen:

  1. Da's leuk! Zowel de cupcake swap als het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook aan zo'n slinger bezig! Wat een leuke swap en wat een leuk jurkje maakte je...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige swap! Dat was leuk uitpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave cupcake-swap-alles helemaal in thema. Super-geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat het goed is aangekomen en het in de smaak valt! Dat vind ik toch altijd weer spannend. Hier zijn we ook ontzettend blij met het jurkje, dat Niene ook zooo leuk staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn verwen-pakket! Helemaal geweldig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw zeg wat een leuke swap!!!
    super gedaan van jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow nu ben ik toch echt jaloers hihii...nee hoor dat valt wel mee, maar och wat is dat allemaal leukkk...een prachtige swap !
    Mmm ik zie zoveel leuke gehaakte dingen langskomen...misschien moet ik ook maar eens aan het haken slaan...en wat een lief jurkje heb je gemaakt, daar zal ze zekers blij mee zijn :D.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, wat een mooie swap zeg! Die van ons wordt vast ook leuk!:)
    Spannend!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw,wat prachtig zeg...daar wordt je meteen verliefd op toch ??
    Je jurkje ziet er ook mooi uit hoor,het meisje zou zich echt een princesje voelen..

    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooooohw ja echt wel jaloers! Die slinger die is heel mooi! Als ik ooit leer haken wil ik die wel maken!

    BeantwoordenVerwijderen