Volgers

woensdag 14 maart 2012

Swap met judith♥ van jokidoki

Zij bood een swap aan en ik reageerde.
Ik heb sinds kort het swappen uitgevonden en ik geniet er enorm van! Judith wilde graag labeltjes met haar naam. Komt voor elkaar!
Ze vertelde dat ze nog een dochtertje heeft van 1,5 dezelfde leeftijd als Isabel.
Ik dacht dat het wel leuk was om naast die labeltjes wat te geven voor haar dochtertje.

Vorig jaar begon ik aan een ingewikkeld pofbroekje uit de knippie met tig plooitjes voor en achter, daarnaast moesten er nog bolle zakjes op met een klepje en een band aan de onderzijde met een lip.... Het zat me niet mee, mijn naaikwaliteiten waren er nog niet na en toen het weer kouder werd smeet ik hem in de hoek.
Afgelopen week besloot ik hem af te maken. En na een pasronde bij Isabel bleek hij haar te strak in de taille. Judiths dochter zou hem wel passen en ik maakte hem af. Ik gebruikte meteen mijn mooie snapkam voor de knoopjes op het zakje en op de pijplip. Goed gelukt al zeg ik het zelf..


Ik streek de stofresten netjes zodat ze zelf nog wat kon freubelen voor een op een shirtje. Samen met de labels stuurde ik het broekje op.

 

Haar dochter kreeg hem meteen aan!

Het leuke was dat we hadden afgesproken om tegelijkertijd te posten. Dat maakt het echt nog leuker. We stuurde elkaar berichten; "Lig jij al onder de brievenbus"? En dat soort gein!
Van haar kreeg ik dit mooie tasje.


En dit zal er allemaal in!!


Een portemonnee voor pasjes, buttons voor de kinderen als ze jarig zijn met een 2 en een 6 erop, een hartjesslinger met een belletje en dat alles in een prachtig gevoerd tasje. Zo schattig en helemaal mijn kleurtjes ook. Ik ben er superblij mee~!

Judith♥ , je bent een topper! Dank je wel~!
Breng gelijk even een bezoekje aan Judith's webshop;
http://joki-doki.nl/

Denken jullie aan mij give away, iedereen die volgt, mag mee doen tot 31 maart!

20 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes allemaal! Iedereen blij zo op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die naamlabeltjes..Wow..als je nog eens een keer een swappartner zoekt...ik houd me aanbevolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig shortje!!! & super die labeltjes!!! knap gedaan dames! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave swap-je pofbroekje=te gek gemaakt-evenals je labels-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel hoor voor je lovende woorden!:) Het is echt leuk om met je te swappen! En bedankt voor het maken van reclame voor ons winkeltje! Super! tot snel!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke swap!!
    Je broekje is echt goed gelukt!
    Je hebt ook leuke spulletjes gekregen, kan me voorstellen dat deze swap zeer goed is bevallen:-)

    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had de swap al vanmorgen bij Judith gezien, heb je echt heel mooi gemaakt, haar dochtertje zag er in ieder geval happy uit hihi.
    Een leuke fleurige swap van beide kanten, echt heel leuk.
    Warme creatieve groetjes van Susan die dus vanmorgen al effe kwam snuffelen en toen weer de Give Away zag. Het is me vandaag niet meer gelukt om aan de pc de pagina 'Give Aways' aan te passen op mijn blog, maar maak er morgen zeer zeker tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit! Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig broekje, superleuk.
    En jij bent de enige echt labelmaker:)
    Ben heel druk geweest weinig kunnen posten, maar het komt goed!!
    Dubbel goed;))!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke dingen hebben jullie allebei gemaakt! Ik vind het broekje erg leuk, weet je nog uit welke Knippie die kwam? Dan kan ik ook even zoeken in mijn stapel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, hij komt uit knippie nr 3 van 2010 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Broekje echt leuke stofjes en mag ik je vragen hoe zo,n swap werkt aangezien ik nog niet zo lang bezig ben met mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw, dat broekje, hoe leuk!!!! Ben jalours op het dochtertje van Judith. Jou pakketje was ook zeer geslaagd. Leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor al je mooie commentaar-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi! Wat een superschattig broekje! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke swap. Het pofbroekjes is echt super! Leuke stofjes heb je ook gebruikt. Mag ik vragen waar het paroon van is?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Duhh beter lezen. Uit een oudere knippie zie ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke swap, vrolijke stofjes en erg leuk broekje is het.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk broekje het model en de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk broekje het model en de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen