Volgers

maandag 9 april 2012

.....


Ik heb mijn pagina 'Te koop' leuk opgevuld met allerhande kleding die ik zelf heb gemaakt, nu het mijn dochter te klein is mag het nu voor een klein prijsje weg. Kijk HIER maar even of er wat voor je dochter bij zit!

Verder was onze Pasen een stuk minder leuk dan gepland, de kinderen en ik waren allemaal ziek, het eten wat we kochten ligt er nog, de gourmetschotel is de vriezer in geschoven, de paas ontbijttafel die ik zo leuk had aangekleed is niet gebruikt. Het waren dagen van overgeven, diarree, wassen draaien, hangen & slapen, kopjes thee en droge macaroni. Bah wat een tegenvaller. We zijn nu sinds de middag en de nodige boullionnetjes weer redelijk aan de betere hand. Alsof de Pasen aan ons voorbij is gegaan.. zo jammer!

8 opmerkingen:

  1. Ach wat sneu!! Hopelijk knappen jullie gauw verder op!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ojee, dat is niet zo mooi. Beterschap voor jullie allemaal. Enne, dat gourmetten kan elke dag van de week hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he bah maar misschien dat jullie het aankomend weekend in kunnen halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, wat jammer. Heel veel beterschap voor alle zieken!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, zonde. En balen. Gelukkig lijken jullie nu weer aan de beterende hand. Dan vier je gewoon volgende week pasen.
    In elk geval beterschap gewenst.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah bah!!! wat spijtig dat jullie zo ziek waren!!!
    Als het een troost mag zijn ... de grieken vieren pas komend weekend pasen ... misschien kunnen jullie voor één keer eens met hen meevieren ;o)

    Hopelijk zijn jullie terug snel allemaal beter want zo ziek zijn is ook helemaal niets hé!

    BeantwoordenVerwijderen