Volgers

maandag 2 april 2012

Celebrate the boy!!!


Joepie!! We hebben weer een celebrate the boy projectje afgerond! Een nieuwe korte broek uit de knippie 2010 nummer 3. Ik maakte ze al eerder, maar nu een maatje groter, want die kleine jongetjes veranderen in lange slungers van bijna 6. Maar dan nog wil deze grote zoon lekker een elastiek, das handig mam als je snel naar de wc moet. Prima jongen! Is ook handig voor mam, die niet hoeft te klungelen met een rits...
De blauwe stof is een restant van zijn ridderpak, een coupon van 5 euro! Geweldig toch! De knoopjes zijn met de snapkam gemaakt en de sterrenstof is een restje uit de capuchon van zijn rode fleecevest.




En dan nam ik nog een legerbroek uit zijn kast die echt te kort was geworden, knipte de pijpen af, zoomde simpelweg om en een extra korte broek is een feit. Daar is geen kunst aan maar omdat het toch een jongensproject is, post ik het hier graag!


En ook wij zaaien hier zonnebloemen, de pitjes komen simpelweg uit het vogelzaad van afgelopen winter, binnen 4 dagen kwamen ze op en nu staan ze er zo bij! Heerlijk!

En nu weer verder met de schooltas voor 'R", de zoon van Talitha, wij swappen op dit moment een schooltas uit een cargo broek tegen een stelletje gehaakte koekjes, snoepjes en gebakjes... mjammie!De omschrijving voor de tas is van Noodlehead en een foto zie je hier!


Geweldig toch!
En tot slot hoop ik morgen of woensdag post te krijgen van het boek "Allemaal rokjes" van Mme ZsaZsa, de rokjesbijbel uit Belgie, gesigneerd door Mme ZsaZsa herself! Helemaal te gek dus!

Bestellen voor 23 euro inclusief verzendkosten en zelf nog gesigneerd kan hier!

Fijne week gewenst! Groetjes Manon
p.s. Tabblad TE KOOP toegevoegd boven in de balk voor die mooie jurkjes en rokjes die ik niet kan bewaren!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch weer een gave jongensbroek gemaakt! Ik mail je nog deze week over het verloop van al het zoetigs van de swap;-) en niet te vergeten de ketting om de Boy te celebraten!
    Ben benieuwd wat je van het boek vindt, ik lees allemaal leuke reacties over het rokjes boek.
    Zoon R en mama zijn zeer benieuwd naar de tas:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke broekjes zijn het geworden! En ben benieuwd naar de tas die je als swap gaat maken...

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo he heb je dat ff mooi gemaakt,de afgeknipte broeken heb ik hier ook gedaan,super handig toch...
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen