Volgers

zaterdag 21 april 2012

De na-aapert die ik ben..

Tja, hoe origineel?
Gewoon het idee gepikt van DREAMSTUFF maar hierbij met eervolle vermelding, een link en veel dank! Superhandig. Elders, ik weet niet eens meer waar, zag ik hem met een stoppertje vastgezet. Dat deed ik ook nadat ik de gevoerde rok voor de kleine meid had verkort (morgen een foto op model).
Ben er erg blij mee, nooit meer zoeken waar het speldenkussen is gebleven!

  


Inmiddels is het ochtend en klaar voor een bezoek aan de kerk voor school (1 x per 2 jaar) en zie hier het resultaat!

8 opmerkingen:

  1. Ideaal ik heb hem er altijd tussenin liggen en tijdens het naaien ligt ie overal en nergens! Goeie tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah, met model ;-) knap zowel t model als het rokske, veel plezier sebiet! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee dat speldenkussen. Hier ben ik hem onder het naaien ook altijd kwijt...

    En het rokje is super schattig! Modelletje ook!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's toch niet na-apen, dat is geinspireerd worden door anderen!! En leuk om te zien dat je een Zakka Style speldenkussen hebt gemaakt! Lekker vrolijke kleuren!

    Rokje is ook ook lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter goed gejat dan slecht verzonnen... Heerlijk om bij anderen inspiratie op te doen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het mooi hoor,goed gedaan..
    Ik ga je ook na-apen hahahaha,vind je idee voor de speldenkussen namelijk super..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi rokje heeft ze aan!
    En ik ben benieuwd naar jouw Feliz. Het kan dus wel met die stofjes De mijne was ook nog 98/104 ;-)
    Ik had alleen geen rood met witte stipjes maar roze stipjes. Dat maakt het geheel net even zachter.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen