Volgers

zaterdag 21 april 2012

Evelief laat dromen uitkomen!

Evelief laat dromen uit komen!
Ik won bij haar een give away die ze ter plekker besloot omdat er zoveel aanmeldingen waren. De nummer 2 en 3 kregen ook wat en daar was ik er één van. Ik zou nog een kleine verrassing opgestuurd krijgen.. niet waar hoor! Die lieve Evelief, ja ze doet haar naam eer aan stuurde mij vandaag dit!


Een prachtige gehaakte cover voor een tissuedoos. Jeee wat ben ik hier blij mee! Heel erg bedankt Evelief! Er zat ook nog een leuk stickervel bij en twee leuke notitieboekjes!
Ik ben helemaal in mijn nopjes want dat haakleek dat ik ben, dan kon ik alleen maar dromen van zo'n mooie cover! Nogmaals dank Evelien, hij krijgt een ereplaatsje op tafel.
En ben je nieuwsgierig wat voor moois Evelien nog meer maakt, kijk dan zeker even hier.

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh die is leuk!
    Off topic: Je pakketje is binnen, ben super blij en zal je snel noemen in een nieuwe blog (als de kleine man zich niet ineens toch gaat melden... nee nog steeds niks, boehoe)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een verwennerij en geluk-da's nog es een goed begin van een weekend-geniet-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je van harte gegund!!! Ik hoopte al stiekem dat het pakje gisteren zou aankomen. Alleen Muts die ik ben ben ik vergeten een kaartje toe te voegen. Dus bij deze Heel veel plezier ermee!! Fijne zondag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief van Evelief, ja ze doet haar naam eer aan.
    Geniet er maar van en het is inderdaad niet echt een kleinigheidje hè.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen