Volgers

zondag 15 april 2012

Gevoerd rokje voor de dame

Op het blog van @Yane van Katja staat een  mooie tutorial van een gevoerd meisjesrokje met een knoopsgatenelastiek en een rits in de taille. DIE wilde ik wel graag maken! En zie hier na een klein avondje freubelen!


Heel tevreden over de netheid (al zeg ik het zelf). Stofkeuze is ook goed. Ik vind hem voor mijn dochter te lang. Er moet nog wat aan de lengte gedaan worden (hij is nu nog gespeld) en dan is hij perfect. Ook het inzetten van een blinde rits, keurig netjes, onzichtbaar dus, ging als ik een trein. Ik mag nu van mijzelf zeggen dat ik gevorderd ben! Vorig jaar had ik dit nog niet voor elkaar gekregen.

Katja bedankt voor de goede uitleg! Liefs Manon


8 opmerkingen:

  1. Die is heel goed gelukt en wat een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi stofje en een super rokje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rokje is prachtig, zeker met die voering erin. Ik ben blij dat je wat aan de tuto hebt gehad. Als er onduidelijkheden zijn, mag je die ook altijd doorgeven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten een goed gelukt rokje! Heerlijk zo'n vrolijk stofje... Zo jammer dat mijn kinderen voor zoiets al te oud zijn...

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt, heerlijk he als het naaien gewoon lukt!
    Kleertjes naaien kom ik jammer genoeg echt niet aan toe:(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig rokje is dit, zal haar lief staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en fleurig.
    Had je mijn berichtje over de give-away ontvangen?
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi

    ben onmiddellijk een kijkje komen nemen: wat een leuke blog! Een nieuwe volger bij X

    Orange

    orange-mijnverhaal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen