Volgers

zaterdag 14 april 2012

Ik vond mezelf op een lapje stof...


De lap stof vond ik laatst op marktplaats. De dametjes gingen per stuk.
Ik kocht de onderste twee en waarom? Omdat ik er zo vroeger als peuter uit zag! Ik liet ze mijn man zien en zei, "Wie is dit?" Hij zei; "Dat ben jij toen je klein was".

De lap was een beetje ongelukkig geknipt maar met een laagje fiberfil ertussen maakte ik er twee mooie hangers van, ze prijken al aan mijn VT-wonen hart. En om het te bewijzen, zie hier!
(Sorry voor de flits op de foto, maar ja mijn bolle babytoet hoeft nu ook weer niet zooo duidelijk op mijn blog, hahaha!)
Fijn weekend! Ik ben weer fit, dus we gaan ervan genieten!!


18 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, helaas had ik net de give away getrokken want het was tot vandaag.
    Leuk dat je me gaat volgen, ga ik ook bij jou doen,
    Groetjes en fijn weekend Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 Druppels water Mamanon! Leuk zeg...

    Heel fijn weekend!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave hangers en wat een lieve foto-fijn dat je weer fit bent-klaar om te genieten van het weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha inderdaad ze lijken wel heel erg op je ;o) schattig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha wat goed! Ze zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ben jij inderdaad, plezant om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enig zeg.
    en het lijkt precies.
    Ik ben al een tijd op zoek naar deze leukertjes.
    mijn dochter en ik zijn er dol op.
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk gemaakt, ik had het stofje al eens voorbij zien komen. Leuk hoor dat je daar hangertjes van hebt gemaakt. Zo'n simpel ideetje eigenlijk.
    Ps ik heb ook een Give Away op mijn An Angel Each Day blog, Engeltjes oorbellen :D. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super bedankt voor je berichtje.
    echt heel lief van je.
    een fijne zondag
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief en wat bijzonder om jezelf zo terug te vinden op een lap stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dit is leuk! Toen al een model :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt er idd veel op! Leuk!

    Liefs, Anna.
    http://allemaalmama.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn dit schattige meisjes. hihi en je lijkt er idd op. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen