Volgers

donderdag 5 april 2012

Bloemenzaad give away!!


Inmiddels zijn de zonnebloemen overgezet in een eigen potje. En heeft het witte bakje nieuwe zaadjes gekregen, de ene helft afrikaantjes en de andere helft.... ik weet het niet meer?? Vorig jaar zaad bewaard van zinnia's, kattenstaart of iets van papaver. Geen idee dus nu wat het ook alweer was?

Sinds een tijdje houd ik een tuinboekje bij waar in ik schrijf,  waar ik poot en desnoods met het kaartje erbij wanneer ze bloeien en vooral WAT het is!
Maar ik heb nog bergen met afrikanenzaad en 'ikweetnietmeerwathetis-zaad' over.


Ik zal er 3 leuke zakjes mee vullen voor in je eigen tuin. Wie doet er mee? Leuk die oranjebloemen voor de voetbal!
Ik trek volgende week 12 april 3 winnaars!
Het enigste wat je moet doen is
* Volger zijn
* Linkje plaatsen
* Berichtje achterlaten

Liefs Manon

p.s. Sinds kort zet ik de gemaakte kleding die mijn meisje te klein is te koop op mijn blog voor een klein prijsje. Kijk maar even HIER als je geinteresseerd bent!

21 opmerkingen:

  1. Ik volg, ik heb gelinkt http://missfrodo.blogspot.com/2012/04/leuke-give-away-bij-mamanon.html en dit is mijn berichtje ;)

    Enne goed idee van je om je zelf gemaakte te kleine spul te koop aan te bieden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ikke ook willen meedoen, kan wel weer wat meer kleur in onze tuin gebruiken. Ennuh mijn dochter is inmiddels al 19 dus dat duurt hopelijk nog effe voordat ik weer mag gaan uitkijken naar kleding voor klein grut hihi, maar hoop natuurlijk van harte dat je leuk verkoopt!
    Heb net mijn Give Away pagina aangepast, dus de jouwe staat er ook weer bij :D.
    Warme creatieve groetjes van Susan die eigenlijk al aan het koken moet slaan hihii...tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, zo fleurig... lijkt je tuintje, nu maar hopen dat alles goed verder bloeit!
    ik zet een linkje op mijn lekkerbekkenblogje;-)
    Groetjes Sofie, ik heb ook iets weg te geven op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeft ze nu toch niet weer gewonnen???? ;-)

      Verwijderen
  4. o zo'n fris bloemenveld, zou mij dat ook lukken?

    Ps: tot morgen kan je nog meedoen aan een give-away op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa bloemzaadjes! Altijd leuk. Ik kan er best nog wel wat bij proppen in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel eerst even op de vensterbank zaaien hoor! Hahah. En het worden flinke struiken hoor! :-) Leuk dat er al zoveel mee doen!

      Verwijderen
  6. Nederland oranje mooie combi.
    Een set zaadjes naar het oosten is welkom!
    Dus ....... ik doe graag mee.
    Zet een linkje op mijn blog.
    Goede paasdagen en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief blogberichtje stuurde je!
    ik ben even komen piepen ! en waaaw ! wat een leuke blog heb je!
    ja,ik waag graag een kansje voor die kei schoone bloemekes !!
    wel ik volg je al en zet nog een linkje op mijn blogje!
    lieve groet
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, wat pak jij je getuinier een stuk serieuzer aan dan ik.
    Wie weet heb ik volgend jaar wel kilo's zonnepitten. ;-)
    Ik zal een link naar je originele give-away op mijn blog zetten.
    En als jouw afrikaantjes en weet-niet-wat-plantjes konijnproof zijn, dan wil ik ook wel winnen.
    Groetjes, Ria. (die hoognodig weer eens iets in blogland moet gaan doen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, superleuk dat ik een setje gewonnen heb. Ik mail je straks.
      Dan kan ik gaan testen wat er konijnproof is. :-)
      Groetjes, Ria.

      Verwijderen
  9. Leuk, ik wil graag mee doen. Ik volg natuurlijk al lang ;) en ga nu een linkje plaatsen. Oh en dan kom ik terug om naar je zelfgemaakte te kleine kleertjes te spieken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik heb de vorige give away gemist omdat ik hopeloos achter loop met alle blogs, maar voor deze ben ik op tijd. Ik zal ook een linkje plaatsen op mijn website, leuk die fleurige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om mee te doen, ik zet een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe ook mee leuk ben vooral benieuwd naar de ik weet niet wat het is zaadjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voila hier ben ik dan! heb ondertss ook een linkje geplaatst op mijn pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, leuk, bloemenzaad!
    Ik was al volger (maar ik kreeg je berichtjes precies niet meer, blogger tsss :)). Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mmmm leuk, ik voel de lente als ik die kleine plantjes zie, dus ik doe ook mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk ! Ik doe heel graag mee ! Een fleurige tuin is altijd fijn :) Grtjs Hellen

    dansendedraden.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Hellen, de trekking heeft vanochtend al plaats gevonden..

      Verwijderen