Volgers

zaterdag 7 april 2012

Sneakpreview cargobroek wordt messengerbag

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn swap aan Talitha eh.. althans aan haar zoon 'R'. Voor school had deze 9-jarige een nieuwe tas nodig en kon maar niets cools vinden. Of ik deze wilde maken in een swap. Ik stelde voor dit patroon voor van Noodlehead te maken van een oude cargobroek.


Het toeval wilde dat "R" nog wel een broek had die hij niet zo fijn vond en wel wilde inleveren om er een tas van te fabriceren!


En dat is gelukt! Ik kan hem nog niet helemaal laten zien maar een kleine sneak is natuurlijk wel tof!


Fijne paasdagen gewenst!



Denken jullie nog aan mijn give away?

7 opmerkingen:

  1. Erg benieuwd naar het eindresultaat straks!

    Jij ook hele fijne paasdagen!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee. Het toeval wil dat ik mijn vriend zijn legerbroek weg wil gooien, maar ik ga proberen om er ook zo'n gave tas van te maken. Alleen de tutorial vind ik wel moeilijk. Misschien dat je er een makkelijke tutorial van wil maken? Jij ook fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Meiske, gewoon logisch nadenken en stap voor stap bekijken. En als het niet lukt mail me dan even via webhelpje contactformulier op mijn blog. De oude kontzakken die je niet gebruikt eraf halen en weer op de tas zetten. Woensdag als R hem heeft ontvangen zal ik alle foto's posten, dat is nu nog niet leuk want dan is de verrassing weg.
      Groetjes Manon

      Verwijderen
    2. Dankjewel. Ik zal er binnenkort eens aan gaan beginnen. Nu nog een patroon uitzoeken voor mijn naailes van morgen. Ik heb zoveel lapjes stof liggen, dat ik een leuk jurkje voor mezelf ga maken.

      Verwijderen
  3. Die is wel super stoer geworden zech.... Laat je hem binnenkort helemaal zien? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk!! A.s. woensdag laat ik hem in zijn geheel zien! Liefs

      Verwijderen
  4. ooooooh dit belooft wat! Heb er zo'n zin in.!!

    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen