Volgers

zaterdag 28 april 2012

Soms heb je van die dagen...


Mooie lijstjes he! Daarover zo meer maar eerst een intro met een kleine klaagzang..

Soms loopt het allemaal niet zo soepel als je zou willen, bijna te laat op school, telefoon-oplader spoorloos en dan ook nog een drinkglas wat van het aanrecht in 100 glasscherven op de vloer kapot valt. Overal kleine splintertjes..
Gelukkig geen kinderen in de buurt, dus even heel goed opruimen en nog een keer extra na stofzuigen en dweilen. Sjonge dacht ik, misschien brengen deze scherven wel geluk als ik straks naar het stoffenspektakel ga...

Geluk had ik. De volle tas met canvas betaalde ik om vervolgens de tas te laten liggen bij de kraam. Net toen ik naar huis wilde gaan, bepakt en bezakt, ontdekte ik dat ik de canvassen voor school nergens kon vinden. Ik spurde me terug naar de betreffende kraam en een lachende verkoper hield de tas al omhoog, mevrouw u bent hem vergeten.. oef! Wat een geluk.

En er volgde nog meer geluk, ik had de give away bij Fete des Gamins gewonnen. Van Dina kreeg ik 2 mooi dikke lappen stof, de ene lap wordt zeker een winters schots ruitrokje voor isabel en van de bruine ga ik denk ik en stevige tas maken. Misschien wel om de capuchonnetjes (W.I.P.) voor school in te bewaren. Dina hartelijk dank nogmaals en pff wat zijn pakketkosten van Belgie naar Nederland duur (zeker 15 euro!).


Alsof het nog niet genoeg was...(tja het waren wel heel veel scherven op de keukenvloer) ontving ik heel rap de give away van ByKris. Sjonge wat een feest was dat ook! Alles zat zo mooi ingepakt! Kris heeft namelijk een webwinkel met de mooiste spulletjes die je maar kan bedenken. Mooie adressenboekjes, notitieboekjes, taperolletjes, stickers ansichtkaarten noem maar op, een lust voor een oog en zeker een kijkje waar op haar website!

Dit stuurde Kris mij op! (Let eens op dat kleine handje, die kon er toch zo moeilijk vanaf blijven, zodra ik een foto wilde maken schoof het handje weer in de richting van al dat moois!)


Een doos vol met kadootjes (let op het handje..)


Vol met stickers, ansichtkaarten (niet op te sturen maar om in te lijsten..!) etiketten, bloemenbewaarboekje om te drogen, bureaubakje om je bureau te organisen, stickers, notitieboekjes, adressenboekje, magneetsticker, een prachtige lap stof (linksboven vol met bloemetjes en zeker een meter!) Kortom, heel dik verwend door ByKris. En het inpakpapier van Ecojot wat ze zelf ook verkoop vond ik zo bijzonder mooi dat ik het dus zojuist heb ingelijst in basiclijstjes van de Hema. PRACHTIG!!!! Nogmaals heel erg bedankt Kris!


En alsof het nog niet genoeg was won ik ook nog een tijdschrift bij Noofs wat uitkwam in mijn geboortemaand van 1980! Ik kijk er naar uit om hier in te mogen bladeren! Noofs bedankt, superleuk dat je mij gekozen hebt!


Zo en voor nu durf ik me aan geen enkele give away meer aan te melden.....

Voor dit weekend heb ik voor het eerst een biologische groente- en fruittas besteld bij de biologische boer. Lekker handig, het afleveradres is mijn achterbuurvrouw die ik niet ken... Nu dus wel ;-)

 Ik moet dus een weekmenu gaan maken en ook dingen eten die ik niet ken.. zoals raapsteeltjes¿? Iemand een lekker receptje voor mij? Ook dit wordt vervolgd!


Fijn weekend allemaal! Manon 

8 opmerkingen:

  1. Als ik wist dat ik zoveel geluk had als jou dan ging ik zo wat breken :0)
    Geniet er van, plezant hé al die verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt het natuurlijk eens proberen met een oud glas... misschien werkt het ;-) Liefs!

      Verwijderen
  2. Hihi prachtig dat handje op de foto's en oh wat is het dan toch fijn om zo'n bofkont te zijn. Geniet er maar lekker van! Die Give Away bij By Kris die was superrr. Die heeft echt geweldig spul. Ik ben gisteren of was het alweer eergisteren ook volger van haar geworden. Zoveel inspiratie, leuwwwk :).
    Nou maar je hebt dus toch eigenlijk dan een heleboel geluk bij dat kleine ongeluk ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he die spullen van kris! Helemaal super, ben er ook zo blij mee!

      Verwijderen
  3. Dat was een heel groot glas denk ik, want wat een gelukjes allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt wel bijna een drink-vaas.... ;-)

      Verwijderen
  4. Hey Manon..fijn dat het zo goed beviel! Het is je van harte gegunt.
    Wat een geluk allemaal, soms heb je dus blijkbaar van die dagen :) haha.
    en dat kleine handje..prachtig. vond ze het mooi wat er uit kwam?

    liefs, Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai amai wat een chance!!! Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen