Volgers

woensdag 11 april 2012

TADAAA Cargobroek wordt Messengerbag SWAP!

Swappen vind ik super leuk en met Talitha van Lief & Mooi deed ik dat al eens eerder. Omdat we beide zo enthousiast waren spraken we af, elk kwartaal een swap. Het kwam er echt van, hoewel ik mijn swap voor haar al klaar had zonder dat ze het wist vroeg ze mij een tas te maken voor haar zoon. Maar ik zal jullie eerst laten zien wat ik vandaag van haar ontving! Zo prachtig!

Wie komt er op de thee??


(Servies Retro uit mijn eigen kast waar ik 27 jaar geleden mee speelde!)
Een schoenendoosje vol moois!


Met mooie labels en heel mooi gestempeld cadeaupapier!


Wat is mijn zoon blij met deze stoere haaietandketting!


Een haaientandketting met hele gave kaart
van een volkswagen transporter, die gaat in een lijstje!

En superleuke pannelappen voor in het keukentje van mijn meisje!


Ik had jullie al een kleine sneak gegeven maar hier is hij dan, de broek die een schooltas werd voor een 9 jarige!

Met behulp van DEZE tutorial van Noodlehead maakt ik van deze broek,


deze messengerbag!


Geheel gevoerd met autostof en afgezet met gele biasband.


Incusief geflockte letter R, de eerste letter van zijn naam.

Inclusief Piramidetasje voor 'stuiterballen' zoals mijn zoon van 5 zei en er spontaan één in stopte.


Inclusief een etui voor pennen en meer van een oude kontzak.

Inclusief een geheim vakje op de voorkant gevuld met een pakje kauwgom.

Inclusief een hanger aan de binnenkant om zijn sleutelbos aan te hangen.


En voor het hengsel en de zij- en onderkant, jeans gebruikt, wel zo stevig en uit een kindercargo komt toch minder stof dan uit een volwassen exemplaar. Maar de bruine rib, in combinatie met de lichtblauwe autostof, de jeans en de gele biasband ben ik super tevreden. Echt een supergaaf tasje geworden met vele extra's heel leuk voor zo'n stoere 9 jarige boy! 

Maar ook voor zelf Talitha maakte ik een cadeautje.

Het werd een reuze piramidetas voor haar haakwerk, met een mooie roze strik. De stofkeuze was exact hetzelfde als de haakbollenmand die ik eerder voor haar maakte!

Ik maakte er onlangs ook een stel labels bij met "lief & Mooi' erop.
Alles werd natuurlijk vrolijk ingepakt met de nodige kaartjes, labels en teksten.

 

Inmiddels is er vandaag flink heen en weer gemaild en is iedereen helemaal gelukkig met deze swap.

Taltiha Bedankt!!!

9 opmerkingen:

  1. Hij is super geworden. Daar gaat hij de blits mee maken op het schoolplein. Ik ben nog niet met de mijne begonnen. Gisteren eerst een jurkje getekend en op stof gelegd, volgende week gaan er de eerste naalden in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk serviesje! Zo staat het lekkers nog leuker;-)
    Die tas ik kan er naar blijven kijken wat zit ie super in elkaar. We zijn er helemaal weg van. En mijn niet afgesproken cadeau is ook helemaal super. Manon wat kan jij mooi naaien. JIJ bedankt.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superswap! Logisch dat jullie daar helemaal happy van worden :)..de gebakjes en koekjes..schitterend en om op te eten!

    En dan de messenger bag..Wow!!!

    Allemaal veel plezier met de spulletjes, maar dat gaat zonder twijfel lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, inderdaad logisch dat iedereen blij is. Ik heb je nog een keer geprobeerd te mailen, hoop dat het deze keer wel is gelukt. Laat je me weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een fantastische swap zeg!!!!! en zo lief van die stuiterbal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie swap Manon! Lekker verwend! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie dat ontzettend leuk en mooi voor elkaar gemaakt! Echt super! Genieten als je dat voor elkaar kunt doen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave tas!!!echt heel mooi retro geworden. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen