Volgers

zaterdag 26 mei 2012

Daar waar je geen afstand van kan doen..

Mooi, prachtig, geweldig!
Dat vind ik van dit tuniekje maatje 80 van de Hema.
Te klein, onderin de kast.
De stof raakt me, bijzonder, vrolijk, lief, stoer en apart.
Mijn meisje droeg het toen ze en paar maanden was.
Wat een herinneringen aan dit katoenen tuniekje.
Onlangs deed ik wat inspiratie op bij Tante Tonnie voor een memobord met fiberfill!
Ik ging aan de slag, tornde de tuniek los, streek en trok samen met de fiberfil over een canvasschilderijtje van de action. Ik koos was lintjes uit mijn voorraad, wat verschillende oude knoopjes in roze tint en totslot gebruikte ik nog een naamlabeltje.
Tadaaaa, af is mijn memobord.
Zo snel, zo simpel en zo schattig en eh.. vol met lieve herinningen aan
mijn meisje een paar maandjes oud!

Hiermee komt de teller voor mijn UWYH project op 6 van de 25!

17 opmerkingen:

  1. voilà, nu moet ge da schoon t-shirtje niet
    in de bak kieperen,
    geniet ervan!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is creatief bedacht en tegelijk een mooie herinnering aan de tijd die is geweest.. Leuk gedaan!

    Fijne pinksterdagen!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh vergt wel moed vind ik, ik heb een doos vol babykleedjes die ik niet kan wegsmijten. Ik weet niet of ik er zou kunnen in knippen :-) Maar eigenlijk heb je dat heel tof opgelost zo... ik ga eens denken of ik zoiets ook aan zou durven... geslaagde nr. 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooi geslaagd recycleprojectje ;)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt ontzettend leuk zeg,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee! Erg leuk.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow mooi geworden! Ik herken dat wel, moeilijk afstand kunnen doen van die vrolijke kinderkleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat onzettend leuk en vooral zo met die herinnering erbij!
    Groetjes Bloemar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee en het stofje vind ik geweldig! Stoer, maar toch ook super lief.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee, moeilijk soms he, afstand doen van sommige babykleertjes.... Maar dat heb je mooi opgelost zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super idee om het weer her te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat het stofje je raakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een geweldig idee.... Ik heb ook zo veel van de kleertjes die ik niet weg kan doen.... En aangezien ik nu een jongetje heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk! Zo wil ik nog altijd mijn prikbord opnieuw bekleden... :) Alleen nog op zoek naar Fiberfill. Jij nog tips hoe ik daar aan kan komen?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee! En inderdaad een prachtig tuniekje/stofje!

    BeantwoordenVerwijderen